لاپورتا: امیدواریم در پایان فصل از بند خرید ترائوره استفاده کنیم

به گزارش رکنا ورزشی، لاپورتا در معارفه ترائوره شرکت کرد و او در بخشی از کنفرانس مطبوعاتی خود گفت: امروز روز خاصی است. خوش آمدید آداما، شما زمانی اینجا تمرین کردید و همین جا به دنیا آمدید بارسلونا شما را تمرین داد سپس در خارج از کشور به بازیکن حرفه‌ای تبدیل شدید و حالا به بارسا بازگشته‌اید تا تیم از استعداد شما لذت ببرد. بگذارید که باز هم با بازیکنانی از لاماسیا دوباره ظاهر شویم. می‌خواهم از شما تشکر کنم که وضعیت باشگاه را در قرارداد لحاظ کردید و تلاش زیادی کردید تا به اینجا بیاید ما قدردان شما هستیم. می‌خواهم تاکید کنم که امروز یک داستان زیبا در بارسلونا ادامه می‌یابد، داستان ترائوره و بارسلونا.

وی درباره شرایط دمبله گفت: مربی تصمیم می‌گیرد که او بازی کند یا خیر، در خصوص ترائوره باید بگویم ما گزینه بند خرید اختیاری داریم و امیدواریم که از آن در پایان فصل استفاده کنیم. با بازگشت دمبله به تمرینات ژاوی تصمیم می‌گیرد که وضعیت با او چگونه باشد. به نظرم او نیم فصل را با ما ادامه می‌دهد اما قطعا فصل بعدی اینجا نخواهد بود چون احتمالا پای باشگاه دیگری باید در میان باشد. بازی کردن برای او دشوارتر از گذشته خواهد بود چون در حال یک تیم قوی و متعهد هستیم و او نخواست که با ما ادامه دهد امیدوارم این مشکل برای او دچار ضرر نشود و همه چیز به خوبی تمام شود.

رییس باشگاه بارسلونا در مورد وضعیت دمبله اینطور عنوان کرد: او قرارداد دارد و اگر در دسترس باشد مربی تصمیم می‌گیرد که بازی کند یا خیر اما مربی شرایط ما را می‌داند و دقیقا به اندازه ما از تمدید نکردن او متعجب است. برای ما ضروری است که شرایط را به نفع باشگاه مدیریت کنیم. شرایط دمبله برای ما غیر قابل درک بود و پیشنهاد آن‌ها را نتوانستیم قبول کنیم. ما بازیکنانی با نگرش آداما می‌خواهیم بازیکنانی که نمی‌خواهند با بارسا ادامه دهند راه خروج را می‌دانند شرایط آن‌ها برای ما مناسب نبود و امیدوارم که آن‌ها شرایط ما را درک کنند.

لاپورتا در مورد ارزیابی بازار نقل و انتقالات بارسلونا در ژانویه اظهار داشت: از نحوه انجام کار خودمان راضی هستیم. می‌خواهم در این خصوص به متئو آلمانی اشاره کنم که به دلیل مسائل خانوادگی چند روزی است در مایورکا است. با توجه به شرایطی که داشتیم از کار او بسیار راضی هستم ما به کار کردن ادامه می‌دهیم تا گزینه‌های مد نظر ژاوی را به باشگاه بیاوریم تا تیمی رقابتی‌تر داشته باشیم.

 

وی درباره اینکه آیا پیشنهاد تمدید دیگری برای دمبله ارائه خواهند کرد یا خیر، گفت: از 20 دسامبر دیگری پیشنهادی برای او وجود ندارد. اگر آن‌ها می‌خواهند بمانند باید دوباره پای میز مذاکره بشینند ولی به نظر نمی‌رسد این اتفاق رخ دهد، پیشنهاد خوبی به بازیکن دادیم و خودش هم تشکر کرد اما در نهایت آن‌ها با پیشنهادی سراغ ما آمدند که برای باشگاه پذیرش آن غیرممکن بود. برای 6 ماه به دنبال راه حل برای او بودیم ولی آن‌ها با پیشنهاد عجیبی سراغ ما آمدند با احترام به آن‌ها باشگاه منافع خودش را در نظر می‌گیرد و مربی هم می‌داند که بارسا چیست و در خصوص بازی کردن او تصمیم می‌گیرد. مورد مشابه‌ای از دمبله قبلا برای ما رخ داد ( ایلاژ موریبا ) و در نهایت راه حلی برای ما پیدا شد اما برای دمبله هیچ راه حلی وجود نداشت.

لاپورتا درباره اینکه دمبله و بازیکنانی مانند امباپه در تابستان بازیکن آزاد می‌شوند، عنوان کرد: دمبله با شرایطی آمد که بهترین نبود. به دلیل مصدومیت‌های زیاد سازگاری برای او سخت بود او پول زیادی را از ما به سرمایه گذاشت. جراحات او را درک کردیم و همچنین ناامیدی‌های او را هم در طول مصدومیت‌ها قبول کردیم از اینکه حالا او با ما ادامه نمی‌دهد ناامید هستیم. من بهترین رفتار را با او داشتم ولی نتوانستیم از استعداد او خیلی لذت ببریم و از سوی دیگر سایر بازیکنان (امباپه ) شرایط متفاوت ‌تری دارند.

رییس باشگاه بارسلونا در خصوص اینکه آیا قرارداد دمبله فسخ می‌شود، گفت: همه گزینه‌ها را ارزیابی خواهیم کرد و امیدواریم بتوانیم بهترین گزینه را برای بارسا انجام دهیم. از این حرفم پشیمان نیستم. پیشنهاد خیلی خوبی به او دادیم او هنوز هم به دلیل استعدادش یکی از بهترین ‌های دنیا است.

انتهای پیام/

کدخبر: 769427 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟