تداوم شرایط بحرانی نفتی‌ها/ از تعطیلی تمرینات تا ترک آبادان

هدایت صنعت نفت آبادان به عهده «علیرضا منصوریان» است. صنعت نفت آبادان در فصل بیست و یکم لیگ برتر با مشکلات مالی روبرو شده است. صنعت نفت آبادان در هفته دوازدهم لیگ برتر با نتیجه 3 بر یک از سد آلومینیوم اراک عبور کرد. صنعت نفت آبادان در هفته سیزدهم لیگ برتر با نتیجه 3 بر صفر از مس رفسنجان شکست خورد.

به گزارش رکنا، مشکلات تیم‌های نفتی از آنجایی شروع شد که وزارت نفت بودجه تیم‌های حرفه‌ای را قطع کرد. وزارت نفت همواره با استناد به تبصره‌ای از برنامه پنج‌ ساله ششم توسعه کشور از کمک به این تیم‌ها سرباز می‌زند. همین مسئله مشکلات مالی زیادی را برای این تیم‌ها به وجود آورد. به همین دلیل در این فصل از رقابت‌ها تیم‌های نفتی مشکلات بزرگ مالی داشته و حتی اکنون نیز بعضی از آن‌ها در تامین ابتدایی‌ترین مخارج‌شان با دردسر مواجه شده‌اند.

یکی از این‌ تیم‌ها صنعت نفت آبادان است. که حالا شرایطیش بحرانی‌تر از همیشه دنبال می‌شود. بعد از تعطیلی 3 روزه تمرینات این تیم،  «علیرضا منصوریان» هم به دلایل نامعلوم و گفته نشده آبادان را ترک و به تهران بازگشت.

البته شنیده‌ها حاکی از آن است، او با قهر آبادان را ترک نکرده است و اکنون به همراه سرپرست باشگاه در تهران در جستجوی پول و حل مشکلات مالی برای بازگرداندن بازیکنان به تمرینات است. چ برخی از بازیکنان صنعت نفت آبادان به دلیل پیشنهادات خوب از سایر باشگاه‌های لیگ برتری و عدم دریافت مطالبشان قصد جدایی از آبادانی‌ها را دارند.

این درحالی است که بازیکنان تیم فوتبال صنعت نفت همچنان به عدم دریافت مطالباتشان معترض و گله‌مند هستند. چرا که قرار بوده بخش دیگری از مطالبات بازیکنان نفت پرداخت شود تا دریافتی آن‌ها به بیش از 10 درصد برسد. اما مسئولان باشگاه هنوز نتوانسته‌اند مطالبات بازیکنان را پرداخت کنند. که همین موضوع عصبانیت آن‌ها به همراه داشته است.

تمامی موارد فوق در شرایطی اتفاق افتاده که بازیکنان، کادرفنی این تیم از ابتدای فصل تاکنون نسبت به شرایط خود در این باشگاه اعتراض داشتند ولی هیچ ترتیب اثری داده نشد تا صنعت نفت این روز دچار شود. حال باید دید که درنهایت چه زمانی شرایط برای برگزاری تمرینات صنعت نفت و بازگشت منصوریان به آبادان فراهم خواهد شد.

کدخبر: 768799 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟