ثوری: دلیلی برای جذب مربیان خارجی نمی‌بینم

حسین ثوری در گفت‌وگو با رکنا ورزشی در خصوص شرایط اردویی تیم ملی بوکس اظهار داشت:جهت تقویت برنامه‌های در دست اجرایمان باید در برخی کمیته ترمیماتی انجام دهیم چرا که برنامه‌های بلند مدتی برای موفقیت بوکس داریم.اسفند ماه رقابت های قهرمانی کشوری بزرگسالان را داریم که 2 تا 3 تیم از آنها به اردو دعوت و یک تیم برای قهرمانی آسیا و دیگری برای کشورهای اسلامی آماده می‌شوند و تلفیقی از این دو را برای بازی‌های آسیایی هانگژو در نظر گرفتیم مضاف بر اینکه ما رقابت‌های نوجوانان و جوانان آسیا را در اردن داریم و باید به فکر پشتوانه‌سازی برای تیم ملی هم باشیم.

وی افزود: آبان ماه سال آینده نیز رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان در اسپانیا را داریم و برای ما خیلی مهم است بعد از کسب مدال در بزرگسالان جهان در جوانان هم بر روی سکو برویم.

رییس فدراسیون بوکس در پاسخ به این سئوال که آیا برنامه‌ای برای جذب مربیان خارجی دارید یا خیر اظهار داشت: به هیچ وجه، وقتی با مربیان داخلی داریم نتیجه می‌گیریم دلیلی برای اینکار وجود ندارد.

ثوری در پاسخ به این سئوال که شما بارها بر راه‌اندازی بوکس بانوان تاکید داشته‌اید ولی به آن عمل نکرده‌اید گفت:الان رشته‌های رزمی زیادی وجود دارند که شبیه بوکس هستند و بانوان آن دارند مسابقه می‌دهند اگر شرایط فراهم شود بوکس بانوان را هم راه‌اندازی می‌کنیم ولی برای اینکار باید شرایط فراهم شود.

انتهای پیام/

کدخبر: 767940 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟