پاسخ منفی رونی به سران اورتون

به گزارش رکنا ورزشی، رافا بنیتز در 26 دی ماه سال جاری از هدایت اورتون برکنار شد. در همین حال پس از آن رسانه‌ بی بی سی اسپورت مدعی شد که پریرا مربی پرتغالی، فرانک لمپارد، وین رونی و روبرتو مارتینز از جمله گزینه‌هایی هستند که مسئولان اورتون برای جانشینی بنیتس مذاکراتی را با آنها انجام داده‌اند.

اکنون طبق گزارش رسانه انگلیسی اتلتیک، وین رونی به پیشنهاد تافی‌ها برای حضور روی نیمکت این تیم پاسخ منفی داده است.

در حال حاضر دانکن فرگوسن دوباره هدایت موقت اورتون را برعهده دارد. آبی‌ها با 19 امتیاز در رتبه شانزدهم لیگ برتر انگلیس قرار دارند. آنها به منطقه خطر(سقوط) نزدیک هستند. با این اوصاف مدیران اورتون باید هر چه سریعتر درباره سرمربی جدید این تیم تصمیم بگیرند.

وین رونی گفته است که او فرصت صحبت با تیم لیگ برتری اورتون را در مورد پست مدیریتی خود رد کرده است.

سرمربی دربی کانتی روز جمعه گفت که باشگاه سابقش با ایجنت او تماس گرفته است تا ببیند آیا رونی مایل به مصاحبه برای این پست است یا خیر. اما رونی این فرصت را رد کرد.

رونی گفت: اورتون با ایجنت من تماس گرفت و از من خواست که برای این کار مصاحبه کنم.

"اما من آن را رد کردم. من معتقدم که سرمربی لیگ برتر خواهم شد و 100 درصد برای آن آماده هستم. اما من شغلی در دربی دارم که برای من مهم است."

اتلتیک می‌داند که اورتون امروز دور دیگری از مصاحبه‌ها را برگزار می‌کند و فرانک لمپارد و ویتور پریرا همچنان هر دو برای جایگزینی رافا بنیتز جز گزینه‌ها هستند. 

گمان می‌رود که فرهاد مشیری، مالک اورتون برای دور بعدی مصاحبه‌ها به بریتانیا برمی‌گردد، زیرا تیم لیگ برتری همچنان به جستجوی سرمربی جدید ادامه می‌دهد.

لمپارد، یکی دیگر از سرمربیان سابق دربی کانتی، پیش از این مذاکراتی با باشگاه لیگ برتری انجام داده است و همچنان تحت نظر هیئت مدیره اورتون است.

پریرا کاندیدای اصلی دیگر باشگاه است -این مربی پرتغالی با یک مصاحبه تلویزیونی طولانی با اسکای اسپورت در مورد برنامه های خود در صورت انتخابش به عنوان سرمربی اورتون به صحبت پرداخت.

انتهای پیام/

 

 

کدخبر: 767441 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟