دو تیم انگلیسی خواهان انتقال موراتا

به گزارش رکنا ورزشی، تاتنهام ظاهراً پیشنهادی قرضی برای آلوارو موراتا به اتلتیکو مادرید ارائه کرده است، اما در این مسیر رقیب بزرگی به نام نیوکاسل دارد. بارسلونا در این ماه به شدت به بازیکن اسپانیایی مذاکره داشته است، به این معنی که اسپرز می‌تواند پس از جدایی آداما ترائوره ​ وینگر ولوز که اکنون به نیوکمپ می‌رود، از آنها انتقام بگیرد.

با وجود فریادهای آنتونیو کونته برای بهبود تیم، هنوز هیچ خرید قابل توجهی در این ماه اعلام نشده، شاید تعجب‌آور نباشد. موراتا آخرین نامی است که وارد این ترکیب شده است و کوپه ادعا می‌کند که اسپرز و نیوکاسل پیشنهادات قرضی برای این بازیکن 29 ساله ارائه کرده‌اند. این مهاجم که در حال حاضر به صورت قرضی در یوونتوس حضور دارد، با توجه به انتقال قریب الوقوع دوسان ولاهوویچ از فیورنتینا، آینده نامشخصی دارد. به این ترتیب، باشگاه اتلتیکو مادرید ظاهراً مایل است به پیشنهادات قبل از مهلت روز دوشنبه گوش دهد.

تصور می‌شد بارسلونا در حال بررسی احتمال یک قرارداد دائمی است، اگرچه کوپه ادعا می‌کند که اتلتیکو مادرید نیز خواهان انتقال قرضی موراتا به تیم های لیگ برتری انگلیس است.

در این دوره، موراتا در 22 بازی سری آ برای بیانکونری 5 گل به ثمر رسانده است، اما همچنان نامی با کیفیت فوق‌العاده برای اسپرز یا سرخابی ها برای خرید خواهد بود. با توجه به اینکه ولاهوویچ در حال حاضر برای تکمیل پزشکی خود در یوونتوس در تورین حضور دارد، ممکن است زمان زیادی تا مشخص شدن آینده موراتا باقی نماند.

انتهای پیام/

کدخبر: 767433 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟