رشفورد گزینه جایگزینی امباپه در پاریس

به گزارش رکنا ورزشی،  به نقل از هادرین گرنیر و عبدالله بولما دو خبرنگار فرانسوی، پاریسن ژرمن خود را برای خروج احتمالی کیلیان امباپه در تابستان آینده آماده می کند.

قرارداد فعلی این بازیکن 23 ساله با این باشگاه در پایان فصل به پایان می‌رسد و او تا کنون احتمال تمدید قرارداد خود را در پاریس رد کرده است.

انتظار می‌رود که کیلیان امباپه قرارداد خود را با پاریسن ژرمن فسخ کند و تابستان آینده بازیکن آزاد شود. این مهاجم به احتمال زیاد راهی رئال مادرید خواهد شد. بنابراین پی اس جی می‌تواند تلاش کند تا مارکوس راشفورد را به عنوان جانشین کیلیان امباپه به خدمت بگیرد.

رشفورد و امباپه

مارکوس راشفورد در فصل 16-2015 در سن 18 سالگی در منچستریونایتد وارد صحنه شد. او در اولین فصل خود برای شیاطین سرخ در 18 بازی 8 گل به ثمر رساند.این بازیکن 24 ساله در فصل گذشته با به ثمر رساندن 21 گل و 15 پاس گل در 57 بازی در تمامی رقابت‌ها برای باشگاه، به ثمر رسید. او به آنها کمک کرد تا در جدول لیگ برتر دوم شوند و به فینال لیگ اروپا برسند.

گزارش‌هایی وجود دارد مبنی بر اینکه ممکن است راشفورد که قراردادش با منچستر در سال 2023 به پایان می‌رسد این پیشنهاد را بپذیرد و راهی پاریس شود تا در کنار مسی و نیمار در خط حمله بازی کند.

انتهای پیام/

کدخبر: 767409 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟