ابهام برای حضور پاپو گومز در بازی آرژانتین و کلمبیا + عکس

به گزارش رکنا ورزشی، در چارچوب بازی‌های مرحله انتخابی جام‌جهانی 2022 قطر در منطقه آمریکای جنوبی، بامداد امروز (جمعه) سه دیدار برگزار شد که در یکی از این بازی‌ها آرژانتین در دیداری خارج از خانه موفق شد شیلی را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد. آنخل دی‌ماریا در دقیقه 9 و لائوتارو مارتینس در دقیقه 34 برای آلبی‌سلسته و بن بررتون دیاس در دقیقه 20 برای شیلی در این دیدار گلزنی کردند.

شاگردان لیونل اسکالونی که پیش از تیم صعودشان به جام‌جهانی را قطعی کرده‌اند، با این برد 32 امتیازی شدند و همچنان پس از برزیل در رده دوم جدول رده‌بندی این رقابت‌ها جای دارند.

البته بی شک اتفاق مهم این دیدار را می‌توان به مصدومیت پاپو گومز ستاره تیم ملی آرژانتین مرتبط دانست که حضور او را در بازی با کلبمیا در هاله‌ای از ابهام قرار داده است.

رسانه آرژانتینی اوله در گزارش امروز خود اینطور نوشته آیا پاپو گومز سه‌شنبه هفته آینده مقابل کلمبیا در دسترس کادرفنی خواهد بود؟ این شک به این دلیل به وجود آمد که همسر او پس از بازی مقابل شیلی عکسی را در اینستاگرام منتشر کرد که مچ پای راستش متورم و آسیب دیده بود. لازم به یادآوری است که پس از رسیدن آرژانتین به گل دوم خود در دقیه (34) توسط مارتینز خطای خطرناکی روی گومز به وجود آمد و همین موضوع باعث مصدومیت او شده است.

گومز

انتهای پیام/

کدخبر: 767287 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟