پاسخ پریرا به اعتراضات خشمگین هواداران اورتون

به گزارش رکنا ورزشی، ویتور پریرا، هدف سرمربیگری اورتون، در یک مصاحبه تلویزیونی غیرمتعارف در بحبوحه درباره امیدهای خود برای به دست آوردن این شغل توضیحاتی ارائه کرده است.

این سرمربی پرتغالی به عنوان یکی از دو پیشتاز اصلی این پست در نظر گرفته می‌شود و به نظر می‌رسد که طرفداران تافی از انتصاب فرانک لمپارد حمایت می‌کنند به همین دلیل او روز چهارشنبه به اسکای اسپورت رفت تا یک به روز رسانی در مورد این روند ارائه دهد.

اورتون تنها یک هفته پیش پس از یک دوره افتضاح تحت هدایت رافائل بنیتز، سرمربی سابق لیورپول از این باشگاه جدا شد. این سرمربی اسپانیایی زندگی خود را به طور مثبت در گودیسون پارک آغاز کرد، اما وقتی نتایج بدترین شکل به خود گرفت، هواداران به سرعت نارضایتی خود را ابراز کردند. تافی‌ها که در نیمه پایین جدول با مشکل مواجه هستند، به دنبال جذب سرمربی هستند که بتواند در ادامه فصل آنها را از سقوط نجات دهد. 

*اعتراض هواداران اورتون

برخی از هواداران احساسات خود را در روز چهارشنبه با گرافیتی در بیرون پارک گودیسون نشان دادند که ترجیح آنها برای لمپارد به پرتغالی را نشان می‌داد. به طور طبیعی، پریرا در موقعیتی ناخوشایند قرار گرفت، اما سرمربی سابق فنرباغچه به طور علنی به این اعتراض در اسکای اسپورت نیوز اشاره کرد. 

پریرا در مورد مذاکره با مدیران باشگاه اورتون گفت:فکر می‌کنم آنها اورتون مشتاق در چیزی که من به بازی پیشنهاد دادم، بودند. یک بازی فشرده، یک بازی پرسینگ، یک بازی با مالکیت توپ و ما باید دوباره به این بازیکنان، این تیم، هواداران اعتماد به نفس بدهیم و این چیزی است که من به آنها پیشنهاد کردم.آنچه در جلسات احساس کردم، در مصاحبه‌ها بسیار مثبت بود. آنها نامزدهای دیگری دارند.اکنون زمان تصمیم‌گیری است. من مطمئن هستم که اکنون یا در آینده در لیگ برتر خواهم بود.

پیشنهاد پریرا مبنی بر اینکه هیئت مدیره اورتون به دیدگاه تاکتیکی او برای تیم پاسخ مثبت داده ممکن است برای کسانی که امیدوارند او به عنوان سرمربی بعدی باشگاه منصوب نشود، نگران کننده باشد. 

انتهای پیام/

کدخبر: 767075 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟