مربی ویلچرنشین برای ژاوی نسخه پیچید! +عکس

به گزارش رکنا ورزشی، دستیار اسبق انریکه دچار بیماری لاعلاجی شده است، با این حال او در خصوص آخرین شرایط بارسلونا صحبت کرد:

دمبله:

روزهایی که بازی نمی‌کند از روزهایی که بازی می‌کند مهم‌تر است ( اشاره به اخلاق ) با لوئیس وقتی او بچه بود قصد داشتیم او را وارد تیم کنیم چون ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای داشت اما به دلیل آسیب‌هایی که دید روی درخشش تداومی نداشت. به نظرم مهم است کسانی که در ترکیب هستند 100 درصد به تیم متعهد باشند هر چند گاهی دست دادن با هم لازم است.

پیام به فاتی:

او از روز اولی که وارد شد بلوغ باورنکردنی خود را نشان داده است و این فقط مربوط به روزهای سختش نبوده است. او مراحل سختی را پشت سر گذاشته است او فکر می‌کند که مصدومیت این بارش از بقیه مصدوم‌ها سخت‌تر است ولی می‌خواهم به او بگویم که به خودش اعتماد داشته باشد.

photo_2022-01-25_14-46-02

ژاوی روی نیمکت بارسا:

به کاتالان‌ها صبری که با یوهان کرایوف تحمل کردند را یادآوری می‌کنم. یادم می‌آید در بازی فینال مقابل رئال مادرید گفته می‌شد که اگر آن‌ها برنده نشوند یوهان جایگاهش را از دست خواهد داد . اما امروز همه ما تصور می‌کنیم که موفقیت باشگاه مربوط به پایه‌های است که او قبلا گذاشته بود. تصور کنید که یوهان آن زمان بارسا را ترک می‌کرد مطمئنا به جایگاه فعلی نمی‌رسیدیم.

وضعیت سخت‌تر ژاوی:

در حال حاضر مربیان بازی‌ها و نتایج و مدیریت رختکن سخت‌تری نسبت به گذشته دارند. او یک مشکل اضافه هم دارد اغلب مربیان از اول راه وارد می‌شوند تا شرایط را کم کم آماده کنند اما ژاوی از نیمه راه وارد شد. امیدوارم باشگاه و هوادران به اندازه کافی با ژاوی صبر نشان دهند.

انتقاد از گاوهای مقدس:

بازیکنان با تجربه ضروری هستند اول اینکه به بازیکنان جوان در طول رشدشان کمک کنند و دوم اینکه در مسیر دوام بیاورند. حضور آن‌ها مطمئنا به تیم کمک می‌کند.

انتهای پیام/

کدخبر: 766403 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟