زلاتان و زیدان در مسیر پاریس

به گزارش رکنا ورزشی، گفته می شود که تمیم بن حمد آل ثانی مالک باشگاه پاریسن ژرمن از این که لئوناردو و الخلیفی نتوانسته‌اند امباپه را در پاریس حفظ کنند به شدت عصبانی است و به نظر می رسد که خشمش را سر مرد برزیلی خالی و او را اخراج می کند.

در همین حال مدت‌هاست که در فرانسه از استخدام قریب الوقوع زین الدین زیدان توسط پاریسن ژرمن صحبت می کنند و مربی فرانسوی سابق رئال مادرید را جانشین قطعی پوچتینو در فصل آینده می دانند . در این فضا گمانه‌زنی عجیبی مطرح شده است: «زلاتان ایبراهیموویچ به عنوان مدیر ورزشی جدید باشگاه پاریسن ژرمن معرفی می‌شود.»

لئوناردو مدیر ورزشی پاریسن ژرمن ماه هاست که با انتقادهای زیادی مواجه شده است و هیچ بعید نیست که به زودی برکنار شود. حضور زلاتان به جای وی می‌تواند خبر جالبی باشد چرا که مهاجم سوئدی محبوبیت زیادی در میان هوادارانش در سرتاسر دنیا دارد. در صورت صحت این موضوع  ستاره سوئدی می تواند با پایان فصل و اتمام کارش در میلان از فوتبال بازنشسته شود و با خیال راحت به سراغ فعالیت جدیدش در فوتبال برود.

زلاتان  تجربه بازی در پاریسن ژرمن  را دارد و از اولین خریدهای کهکشانی الخلیفی در پاریس بود. نباید فراموش کرد که زلاتان خیلی هم اوضاع خوبی در میلان ندارد و به دلیل کهولت سن دائما با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کند.

انتهای پیام/

 

کدخبر: 765990 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟