سجاد استکی: حتی وقتی عقب بودیم هم تسلیم نشدیم / شوت آخرم حاصل زحمت تمام تیم بود

به گزارش رکنا ورزشی، سجاد استکی پس از کسب پیروزی تیم ملی هندبال کشورمان مقابل کویت و کسب سهمیه مسابقات قهرمانی‌ جهانی اظهار کرد: خدا را شکر که توانستیم برنده بازی باشیم. بازی بسیار سنگینی بود، چون فشار کسب سهمیه مسابقات قهرمانی جهان روی بازیکنان بود. شاید اگر این فشار نبود ما خیلی بهتر بازی می‌کردیم.

وی ادامه داد: خدا را شکر که در نهایت برنده بازی بودیم. تمام بازیکنان یکدل شده بودند و تا لحظه آخر جنگیدند، حتی زمانی که عقب افتاده بودیم هم تسلیم نشدیم و به بازی برگشتیم. واقعاً خوشحالم که هندبال ایران یک بار دیگر جهانی شد و این موفقیت به همه چسبید.

ملی پوش هندبال کشورمان خاطرنشان کرد: از حالا برای کسب مدال می‌جنگیم تا انشالله با کسب یک مدال خوش رنگ بتوانیم به کشور بازگردیم. در نهایت این موفقیت را یک بار دیگر تبریک می‌گویم و امیدوارم بازهم بتوانیم دل مردم را شاد کنیم.

استکی در مورد شوت و گل آخری که در این بازی زد و حکم صعود ایران به رقابت‌های قهرمانی جهان را امضا کرد، گفت: خوشحالم که شوت آخر من به گل تبدیل شد و تیم ملی به مسابقات قهرمانی جهان صعود کرد، اما شوتی که من زدم حاصل تلاش تمام بازیکنان بود. امیدوارم بازهم بتوانیم با همین اتحاد و همدلی پیش رفته و دل مردم را بیش از پیش شاد کنیم.

کدخبر: 765968 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟