توضیحات آرتتا درباره تساوی مقابل برنلی و همچنین خرید زمستانی

به گزارش رکنا ورزشی، پس از تساوی آرسنال مقابل برنلی آرتتا در نشست خبری درباره برنامه های این تیم در نقل و انتقالات ژانویه گفت: در بازار اوضاع پیچیده است.

وی درباره تومیاسو هم اینطور پاسخ داد: تومی مصدومیتی داشت و کسی را نداشتیم که مقابل لیورپول در پست او بازی کند. او باید ریکاوری کند و تلاش کند تا هرچه سریعتر برای بازی کردن آماده شود. او چند هفته دور از میادین خواهد بود.

سرمربی آرسنال در پاسخ به این سوال که آیا در ژانویه انتظار خرید کردن دارید یا خیر، اینطور پاسخ داد: خوب ما داریم تلاش می کنیم. من نمی دانم که می توانیم اینکار را کنیم یا نه ولی باید دید چه می شود. ما برنامه خرید بازیکن داریم ولی مدیریت بازار مشکل است و ما باید در رابطه با بازیکنانی بگیریم که فکر می کنیم می توانند به ما کمک ‌کنند تصمیمات درستی بگیریم.

آرتتا درباره بازی هم گفت: ما بازی را احتمالا به خاطر بازی پنجشنبه آرام شروع کردیم‌. نیمه دوم کاملا متفاوت بود. برای بردن این بازی باید سطح کیفیتی متفاوتی داشته باشید. اگر می خواهید از جدول بالا بروید باید بازیکنی داشته باشید که بازیها را برایتان ببرد.

آرتتا درباره برنامه دوبی رفتن این تیم هم گفت: ما به آنجا خواهیم رفت. با هم دوباره متحد خواهیم شد و تمرکز خواهیم کرد چون کار زیاد داریم.

 

 

کدخبر: 765585 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟