طوفان شایعات برای سنگربان استقلال/ مظاهری به روانشناس نیاز دارد؟

هدایت  استقلال در لیگ بیست و یکم به عهده فرهاد مجیدی است. در پایان هفته پانزدهم استقلال با 35 امتیاز در رده نخست جدول قرار دارد. استقلال در هفته شانزدهم مقابل هوادار تهران قرار می گیرد. استقلال در هفته پانزدهم لیگ برتر با نتیجه 3 بر صفر از سد نفت مسجد سلیمان عبور کرد.

به گزارش رکنا، با شروع فصل نقل و انتقالات لیگ بیست و یکم شایعات زیادی درخصوص جدایی و یا پیوستن بازیکنان به تیم‌های دیگر شنیده می‌شود. یکی از این بازیکنان که بارها شایعه پیوستنش به سایر تیم‌های لیگ برتری شنیده می‌شود، «رشید مظاهری» است.

مظاهری که از ابتدای نیم فصل اول با نظر فرهاد مجیدی از لیست اصلی این تیم کنار گذاشته شده است، بارها خبر پیوستنش به تیم‌های مختلف مثل: فولاد و حالا هم گل‌گهر شنیده می‌شود. اما خبر پیوستن این بازیکن به گل‌گهر در حالی مطرح شده است که این باشگاه سیرجانی در حال حاضر 2 گلر آماده در اختیار دارد. با این شرایط به نظر می‌رسد «امیر قلعه‌نویی» علاقه‌ای به عقد قرارداد با مظاهری را ندارد. 

با این وضع به نظر می‌رسد مشکلات مظاهری تنها مربوط به زمین فوتبال نیست، بلکه این بازیکن با مسائلی مهم‌تری خارج از مستطیل سبز نیز دست و پنجه نرم می‌کند. 

که با این وضع اگر استقلال قصد ادامه همکاری با مظاهری را دارد، بهتر است تا این دروازه‌بان را تحت نظر یک کارشناس روانشناسی و مشاور حرفه‌ای قرار دهد. تا بتواند به این بازیکن به لحاظ روحی و روانی کمک کند. که در غیر این صورت احتمال می‌رود استقلال با وجود این بازیکن با مشکلات مهم‌تری در آینده رو برو شود.

کدخبر: 765324 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟