اینزاگی: بازیکنانم تا آخر باور خود را از دست ندادند/ بزرگترین مشکل ما و میلان‌ چمن‌سن‌ سیرو است

به گزارش رکنا ورزشی، سیمونه اینزاگی پس از پیروزی 2 بریک اینتر مقابل ونتزیا با شبکه DAZN مصاحبه کرد و درباره بازی اینطور گفت: بازیکنانم تا آخر بازی باور خود را از دست ندادند. آنها با درنظر گرفتن چالش سخت در برگامو مقابل آتالانتا و همچنین دو بازی 120 دقیقه ای در سوپرکاپ و کوپا ایتالیا امشب خوب کار کردند.

وی افزود: بزرگترین مشکلی که هر دو تیم شهر میلان با آن روبه رو هستند، وضعیت سن سیرو است، زیرا زمین چمن برای هر دو تیم غیرقابل بازی کردن است. ما می توانستیم بهتر عمل کنیم، اما صادقانه بگویم که زمین چمن افتضاح است و قبلاً هرگز به این بدی نبوده است.

سرمربی تیم اینتر ادامه داد: ما باید اقدامی برای حل این مشکل کنیم. امشب هر پنج تعویض ما نیز تعیین کننده بودند زیرا در آن شرایط به قدرت و فشار به حریف نیاز داشتیم. دیمارکو، ویدال، سانچز، دومفریز و وسینو بسیار خوب بودند. اگر گل دریافتی را آنالیز کنیم، باید بهتر عمل می‌کردیم و قبل از ضربه سر بازیکن آنها دقت بیشتری می‌کردیم. ما باید دوباره این شرایط خود را ظالم نشان دهیم (یعنی به حریف فرصت ندهیم).

سرمربی اینتر درباره بلوغ این تیم هم گفت؟ ما سوپرجام را بردیم، در لیگ قهرمانان و کوپا ایتالیا صعود کردیم، همه اینها نشانه های مهمی هستند و اکنون از این پیروزی نیز لذت می بریم. چهارشنبه دور هم جمع می شویم و آماده سازی برای دربی دلامادونینا را آغاز می کنیم. در تعطیلات لیگ ما سعی خواهیم کرد به بهترین شکل ممکن کار کنیم، خوشبختانه بازیکنان زیادی مثل ویدال که از حضور در تیم ملی شیلی محروم شده اینجا خواهند ماند.

 

کدخبر: 765229 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟