تکلیف خروجی‌های استقلال مشخص شد؟

هدایت استقلال در لیگ بیست و یکم به عهده فرهاد مجیدی است. در پایان هفته پانزدهم استقلال با 35 امتیاز در رده نخست جدول قرار دارد. استقلال در هفته شانزدهم مقابل هوادار تهران قرار می گیرد. استقلال در هفته پانزدهم لیگ برتر با نتیجه 3 بر صفر از سد نفت مسجد سلیمان عبور کرد.

به گزارش رکنا، درحالی که پنجره نقل و انتقالاتی باز است و تیم‌های لیگ برتری میتوانند بازیکنان مدنظرشان را جذب و تعدادی را نیز از لیست تیم کنار بگذارند. گمانه زنی‌های زیادی در مورد لیست ورودی و خروجی آبی‌پوشان وجود دارد.

در همین رابطه گفته می‌شود بابک مرادی، محمدرضا آزادی، فردین رابط و رشید مظاهری در لیست خروجی تیم فوتبال استقلال وجود دارد.این درحالی است که صبح امروز رابط و آزادی جلوی در باشگاه استقلال حاضر شده و با مدیران این باشگاه مذاکره کردند. 

این درحالیست که «محمدرضا آزادی» پس از حضورش در باشگاه استقلال به خبرنگاران اظهار داشت: قصد جدایی از این تیم را نداشته و در استقلال ماندگار شده است.

جدا از این «بابک مرادی» هافبک سابق استقلال هم که به دنبال رضایتنامه برای حضور در تیم هوادار برای نیم فصل دوم بود بعد از مذاکراتی که با مدیران باشگاه داشت، نتوانست رضایت‌اش را برای حضور در تیم هوادار جلب کند. چرا که مسئولین استقلال برای حضور مرادی در یک نیم فصل خواهان 2 میلیارد تومان پول شدند، که این مبلغ هم از طرف باشگاه هوادار قابل اجرا نبود تا پیوستن این بازیکن به جمع شاگردان عنایتی منتفی شود.

علاوه بر این «رشید مظاهری» هم که شایعه معاوضه‌اش با «صالح حردانی» مدافع فولاد خوزستان شنیده می‌شد، در تمرین امروز آبی‌ها حضور پیدا کرد تا به شایعات پایان داده باشد.

کدخبر: 765037 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟