آرسنال به دنبال ادامه همکاری با آرتتا

به گزارش رکنا ورزشی، آرسنال قصد دارد تا قبل از پایان فصل به میکل آرتتا قرارداد جدیدی پیشنهاد دهد تا از ورود سرمربی خود به 12 ماه پایانی قراردادش جلوگیری کند.

روسای باشگاه از زمانی که آرتتا دو سال پیش جایگزین اونای امری شد، از عملکرد او راضی هستند و با وجود اینکه آرسنال در هر دو فصل در لیگ برتر هشتم شد، اما مشتاق به حفظ او هستند.

آرسنال مطمئن است که زیر نظر آرتتا گام‌های بزرگی به جلو برمی‌دارد، زیرا او تیمش را حول بوکایو ساکا و امیل اسمیت روو می‌سازد و از همه مهم‌تر ستاره‌های پردرآمدی مانند پیر امریک اوبامیانگ را کنار گذاشته است.

رهبری آرتتا در خارج از زمین، مدیران امارات را تحت تاثیر قرار داده است، به طوری که آرتتا نقشی کلیدی در متقاعد کردن بازیکنان برای کاهش موقت دستمزد در شروع همه‌گیری پاندمی کرونا ایفا کرد.

آرسنال همچنین آگاه است که تاریخ انقضای قرارداد آرتتا در تابستان 2023 با تاریخ جدایی پپ گواردیولا از منچسترسیتی مصادف است و ادامه عدم مذاکرات برای آرسنال می‌تواند یک زنگ خطر برای توپچی‌ها باشد، زیرا آرتتا را به عنوان جانشین احتمالی پپ مدنظر قرار دهند.

این مربی 39 ساله از حضور در آرسنال خوشحال است و از مذاکرات استقبال خواهد کرد. هر گونه تمدید منجر به افزایش حقوق 5 میلیون پوندی او می‌شود و آرسنال به دنبال این است که آرتتا را برای دو سال دیگر به باشگاه متعهد کند.

انتهای پیام/

کدخبر: 764876 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟