واکنش عجیب نفر دوم تنیس جهان به شعارهای تماشاگران استرالیایی علیه رونالدو!

به گزارش رکنا ورزشی، دانیل مدودف، ستاره تنیس، تماشاگران اوپن استرالیا را به دلیل تقلید از جشن "Siuuuu" کریستیانو رونالدو در جریان مسابقه او با نیک کیرگیوس به شدت مورد انتقاد قرار داد.

نفر دوم تنیس جهان به ورزشگاه راد لیور آرنا رفت و در ۴ ست مقابل نیک کیریوس به برتری رسید و راهی دور سوم اوپن استرالیا شد. تنیس‌باز روس در این دیدار ست‌های اول، سوم و چهارم را ۷-۶ ۶-۴ ۶-۲ به سود خود پایان داد و ست دوم را ۶-۴ واگذار کرد. مدودف در مرحله سوم باید با بوتیک فان د زنشلوپ از هلند دیدار کند.

مدودف از حضور حاضران که فریاد امضای بازیکن منچستریونایتد را بین سرویس‌های اول و دوم سر می‌دادند ناراضی بود.

پس از آن، این بازیکن 25 ساله در گفت‌وگو با یورو اسپورت گفت: «این کار را همه انجام نمی‌دهند، اما کسانی که این کار را انجام می‌دهند احتمالا ضریب هوشی پایینی دارند.»

او بعداً در یک کنفرانس مطبوعاتی اضافه کرد: «از این برد لذت بردم. بازی در مقابل تماشاگران آسان نیست. من احساس می‌کنم این مسابقات آسان نیست، اما بعد از آن به‌عنوان یک بازی سرگرم‌کننده باقی می‌مانند، زیرا در نهایت ما نمایش بزرگی به تماشاگران ارائه کردیم.

کیرگیوس با ارزیابی مدودف از شعارهای "Siuuuu" موافق بود، اما افزود: "فکر می‌کردم فضا عالی بود. ورزش همین است.»

سیو که در اسپانیایی به معنای بله است، از زمان حضورش در مادرید در جشن گلزنی رونالدو برجسته بوده است. این فقط جمعیت تنیس نیستند که از این شعار لذت می‌برند.

رحیم استرلینگ از پسرش تیاگو در حال اجرای جشن پس از گلزنی در اتاق نشیمنش فیلم گرفت.

انتهای پیام/

کدخبر: 764709 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟