دیدار آرنولد با رونالدو درباره ماندن در منچستر

به گزارش رکنا ورزشی، ترس منچستریونایتد از دست دادن کریستیانو رونالدو در پایان فصل، برنامه‌های این باشگاه برای تور آمریکا را با هرج و مرج مواجه خواهد کرد. سران یونایتد در حال طراحی برنامه‌هایی برای تیم رالف رنگنیک برای رفتن به ایالات متحده در ماه ژوئیه در یک تور پیش فصل هستند. این اولین باری است که یونایتد از سال 2019 به دلیل تأثیر همه‌گیری کووید، تور برگزار می‌کند.

یک تور پیش فصل تا 20 میلیون پوند به یونایتد از طریق جریان‌های درآمدی از جمله حامیان مالی، تجارت و ... سود خواهد رساند.اما یونایتد می‌داند که سفر به ایالات متحده بدون رونالدو جذابیت باشگاه را کاهش می‌دهد.

رونالدو پس از بازگشت به باشگاه از یوونتوس در تابستان گذشته با قراردادی 12 میلیون پوندی، از زندگی در اولدترافورد ناامید شده است.رونالدو، 36 ساله، این گزینه را دارد که قرارداد خود را با یونایتد در تابستان تمدید کند یا خیر، اما منتظر است ببیند تیم از هم اکنون تا آن زمان چه دستاوردهایی خواهد داشت و چه کسی جایگزین رانگنیک سرمربی موقت می‌شود، قبل از اینکه تصمیم بگیرد چه کاری انجام دهد.

مدیراجرایی ریچارد آرنولد، که در آغاز ماه آینده جانشین اد وودوارد خواهد شد، برای حفظ ستاره پرتغالی با یک نبرد شکست خورده روبه‌رو است. رونالدو هفته گذشته از ناامیدی خود از نحوه بازگشتش به منچستر صحبت کرد و به صراحت گفت که برای حضور در تیمی دور از مسابقات قهرمانی بازنگشته است. 

ریچارد آرنولد، مدیر اجرایی منچستریونایتد قرار است با کریستیانو رونالدو درباره آینده این بازیکن صحبت کند. در شرایطی که منچستریونایتد برای راهیابی به لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده تلاش می‌کند، رونالدو ممکن است تابستان را ترک کند و پس از تعویض در برد اواسط هفته مقابل برنتفورد ناراضی بود.

او می‌داند که از دست دادن رونالدو ضربه بزرگی به یونایتد چه در داخل و چه خارج از زمین خواهد بود. آرنولد در هفته‌های آینده با رونالدو می‌نشیند تا مسائل را حل کند و ستاره 36 ساله را در باشگاه نگه دارد.

انتهای پیام/

کدخبر: 764623 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟