خطر فسخ قرارداد دسته جمعی برای صنعت نفت آبادان
حجم ویدیو: 26.78M | مدت زمان ویدیو: 00:03:39

هدایت صنعت نفت آبادان به عهده «علیرضا منصوریان» است. صنعت نفت آبادان در فصل بیست و یکم لیگ برتر با مشکلات مالی روبرو شده است. صنعت نفت آبادان در هفته دوازدهم لیگ برتر با نتیجه 3 بر یک از سد آلومینیوم اراک عبور کرد. صنعت نفت آبادان در هفته سیزدهم لیگ برتر با نتیجه 3 بر صفر از مس رفسنجان شکست خورد.

به گزارش رکنا، «علیرضا منصوریان» سرمربی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل هوادار تهران اظهار داشت: بازی سختی با تیم عنایتی داریم، جایگاه هر دو تیم در جدول نزدیک است. امیدوارم بازیکنان ما بتوانند تمرکز لازم را برای این بازی  داشته باشند آن هم به دلیل مشکلاتی که داریم.

وی افزود: با توجه به اینکه ما آسیب روحی و روانی در فضای مالی داریم، امیدوارم که بازیکنان مثل بازی گذشته مشکلات مالی را فراموش کنند و تمام تمرکزشان را بگذارند بر روی مسابقه و بتوانیم سربلند از این بازی خارج شویم زیرا سه روز بعد باید با خیبر خرم‌آباد در جام حذفی بازی کنیم. بعد از آن هم با تیم خوب ذوب آهن بازی داریم و بعد از هفته شانزدهم به نیم فصل می‌خوریم.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان اظهار داشت:‌امیدوارم به مشکلات عجیب و غریب نخوریم و بازیکنان دریافتی داشته باشند، چون تیم در معرض خطر فسخ قرارداد قرار گرفته است و مدیران باشگاه متوجه این مسئله هستند و شبانه روز به دنبال تهیه پول هستند. جا دارد تشکر ویژه از مسئولان پالایش و پخش هم بکنم که تمام‌قد ورود کرده‌اند، برخلاف زمانی که من در نفت تهران بودم و عزمی برای پرداخت حتی یک ریال نبود. اما مسئولان نفتی تلاش می‌کنند منابع مالی ما و نفت مسجدسلیمان را تامین کنند و امیدواریم این بند جیم لعنتی هم از بین برود.

وی در مورد اینکه فردا آخرین بازی نیم فصل برگزار می‌شود و روند نتیجه گیری تیمش را تا نیم فصل اول چطور می‌بیند، گفت: ما نیم فصل را با ذوب آهن و در هفته شانزدهم می‌بینیم. اما اگر فرض را بر تعداد بازی بخواهیم بگیریم ان‌شاءالله با تلاش بچه‌ها اگر فردا 3 امتیاز را بگیریم، 19 امتیازی می‌شویم. با توجه به مشکلات عدیده‌ای که داشتیم، و چقدر مردم ما حرص می‌خوردند از این مشکلات، شما که سال‌ها در حوزه خبری کار می‌کنید می‌دانید که آماده کردن تیمی که مشکلات مالی دارد بسیار سخت است. اما تیمی که یک ریال دریافتی هم نداشته باشد بسیار سخت‌تر است،اگر فردا 3 امتیاز را بگیریم با توجه به مشکلاتی که در تیم داشتیم و خودم هم سه چهار هفته درگیر کرونا بودم، نتایج بدی نمی‌تواند باشد چون نیم فصل دوم نیم فصل خفیفی است و تیم‌ها سخت بهم امتیاز می‌دهند.  چه آنهایی که در صدر هستند و چه آنها که در پایین قرار دارند.

منصوریان اضافه کرد: ما ستاره‌های خیلی خوبی را در پیش رو داریم، آینده از نسلی که امروز در نفت آبادان با من کار می‌کنند خیلی صحبت خواهد کرد، 8-9-10 ستاره در تیم ما هستند، اما ستاره‌های خیلی خوبی را پیش رو داریم. یکی دو استعداد واقعی در حد ملی داریم که می‌توانند اگر باهوش و با انضباط باشند و خوب زندگی کنند و وقتشان را در فوتبال بگذراند 50-40 بازی ملی داشته باشند.

وی در مورد جدال با رضا عنایتی گفت: جدالی با عنایتی نداریم او رفیق خوب و برادرمان است. ما مسابقه می‌دهیم، آقا رضا تیم خوبی جمع کرده است و برخلاف آنکه تیمش هوادار است هیچ هواداری ندارد و پاسخگوی جایی نخواهد بود جز به خودش و مجموعه خودش. من تیمش را نگاه کردم، این تیمی است که برایش زحمت کشیده، استخوان‌بندی فصل گذشته‌اش را حفظ کرده، جدالی با او نداریم، رفیق هستیم. در فوتبال هم نفرات خوبی هم به این تیم اضافه شده. در فوتبال یا برد و باخت وجود دارد یا مساوی.

وی در باره بحث تبلیغات محیطی عنوان کرد: این مسائل فنی نیست و مدیریتی است و در حوزه من نیست.

کدخبر: 761498 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟