حسینی: سفر با اتوبوس روی خستگی تیم ما تاثیر دارد

در فصل بیست و یکم لیگ برتر هدایت پیکان به عهده مجتبی حسینی است. پیکان در پایان هفته دهم لیگ برتر با 15 امتیاز در رده هفتم قرار دارد. پیکان در 5 هفته گذشته 2 شکست، 2 تساوی و یک پیروزی کسب کرده است. پیکان در هفته یازدهم لیگ برتر مهمان سپاهان  بود که با نتیجه 2 بر یک پیروز شد.

به گزارش رکنا، «مجتبی حسینی» سرمربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل مس‌رفسنجان اظهار داشت: همه تیم‌ها هفته‌های پرفشاری را می‌گذرانند و فشردگی بازی‌ها این مدت مقداری تیم‌ها را اذیت کرده است. ما هم به آخرین دیدار نیم فصل اول خود رسیدیم و پیکان و مس رفسنجان تمام توان خود را می‌گذارند تا از آخرین بازی نیم‌فصل با موفقیت بیرون بیایند.

وی ادامه داد: پیکان هم سعی کرد پس از بازی آخرمان ریکاوری خوبی داشته باشد و خودش را برای یک دیدار مهم و سخت آماده کند‌. باید ببینیم فردا چه اتفاقی می‌افتد.

سرمربی پیکان درخصوص سفرشان با هواپیما به کرمان و با اتوبوس رفتن این تیم به سیرجان برای برگزاری دیداری که قرار است که فردا سرچشمه برگزار شود و اینکه آیا این موضوع سبب خستگی شاگردانش نخواهد شد، توضیح داد: این موضوع بی‌تاثیر نیست. باید امشب مسافتی  طولانی را با یک پرواز و یک سفر زمینی طی می‌کردیم و فردا هم باید مسیر دیگری را به شهری برویم که ارتفاع زیادی دارد. این موضوع با توجه فشردگی بازی‌ها بازیکنان را که در فشار زیادی هستند خسته می‌کند اما امیدوارم با جوانی و جنگندگی بچه‌ها از پس کار بربیاییم.

حسینی درخصوص سابقه کار کردن خودش در کرمان و آشنایی با شرایط تیم‌های این استان گفت: کرمان در بحث تیمداری و امکانات خوب است. مس کرمان، مس رفسنجان و گل‌گهر سیرجان در استانداردهای فوتبال ما جزو تیم‌های متمول و خوب محسوب می‌شوند. خوشحالم در بازگشت به این استان پهناور بار دیگر شهر زیبای کرمان را دیدم. این باشگاه ها می‌توانند به فوتبال ما کمک کنند.

وی اضافه کرد: امیدوارم بتوانیم در بازی پایانی نیم فصل فوتبال خوب و باکیفیتی برگزار کنیم. باید دید در روز مسابقه چه اتفاقی می‌افتد.

کدخبر: 761493 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟