تارتار: شرایط زمین فوتبال خوب نیست/ گل گهر تیم سوم لیگ برتر است

هدایت گل گهر سیرجان به عهده امیر قلعه‌نویی است. گل گهر سیرجان با 17 امتیاز در رده هشتم قرار دارد. گل گهر سیرجان در هفته سیزدهم با نتیجه 2 بر صفر از سد نفت مسجد سلیمان عبور کردند. گل گهر سیرجان در 5 هفته گذشته 2 پیروزی، 2 تساوی و یک شکست کسب کردند. گل گهر سیرجان به واسطه حکم انضباطی در 3 بازی با نتیجه 3 بر صفر شکست خورد.

به گزارش رکنا، «مهدی تارتار» سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل گل‌گهرسیرجان اظهار داشت: بازی با تیم سوم جدول سخت است، البته در زمین فوتبال چون رای انضباطی این تیم را پایین‌تر آورده، به هرحال تیم سوم هستند و قابل احترام، این کار را برای ما سخت می‌کند.

وی افزود: با توجه به این که میزبان هستیم و بازی گذشته را واگذار کردیم علاوه بر شایستگی‌هایی که داشتیم، باید بازی فردا را با موفقیت پشت سر بگذاریم، آخرین بازی نیم فصل اول است، به غیر از بازی با صنعت نفت آبادان که بازی برگشت محسوب می‌شود، دوست داریم نیم فصل اول را با امتیاز خوب و جایگاه مناسب به پایان برسانیم.

تارتار عنوان داشت: بچه‌هارا برای بازی فردا توجیه کردیم، در فرصت کمی که داشتیم، سعی کردیم روی نقاط قوت و ضعف گل گهر کار کنیم، امیدوارم تمرکز بالایی داشته باشیم که بتوانیم ۳ امتیاز بازی را به دست آوریم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در خصوص محرومان و مصدومان بازی فردا عنوان داشت: محمد قریشی محروم است، مصدوم نداریم‌‌‌.

وی با بیان این که تمام تمرکزمان روی سه بازی آینده است، خاطر نشان کرد: هم جام حذفی را داریم هم بازی لیگ، بعد از آن باید روی نقل‌ و انتقالات تمرکز کنیم، قطعا به چند بازیکن با کیفیت نیاز داریم که به نفرات خوبی که داریم اضافه کنیم، تغییراتی را باید ایجاد کنیم که دچار این مشکلات نشویم.

تارتار افزود: طبیعی هم بود برای این همه تغییرات در نیم فصل اول فراز ونشیب داشته باشیم، باز هم شرایط‌مان بد نیست اگر بتوانیم دو بازی آینده در لیگ هم امتیازات لازم را کسب کنیم می‌توانیم با فراغ بال به نیم فصل برویم.

سرمربی تیم ذوب‌آهن در پایان گفت: با وجود کادر فنی مجرب گل‌گهر و تیم خوبشان و اگر کیفیت زمین هم به ما اجازه دهد، مقداری شرایط زمین خوب نیست، تلاش می‌کنیم بتوانیم بازی زیبایی را انجام دهیم که توام با موفقیت باشد.

کدخبر: 761484 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟