سیدعباسی: قصه پدیده هفت من مثنوی است

جواد نکونام هدایت فولاد خوزستان را به عهده دارد. فولاد خوزستان بعد از پایان هفته چهاردهم با 18 امتیاز در رتبه نهم قرار دارد. فولاد خوزستان  در هفته چهاردهم مقابل  با نتیجه دو بر یک از سپاهان شکست خورد. فولاد خوزستان در هفته پانزدهم لیگ مقابل پدیده مشهد قرار می گیرد.

به گزارش رکنا، «داوود سیدعباسی» سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد در نشست خبری بعد از بازی تیمش مقابل فولادخوزستان اظهار داشت:  می دانستیم فولاد تیم خوب بازیکنان و کادرفنی خیلی خوب و قابل احترام است. قهرمان جام حذفی است. ساختار مدیریتی خیلی خوبی دارد. از همه لحاظ از تیم های خوب این چند سال است. بازی سختی را پیش بینی می کردیم اما نمی دانم چرا گل های خیلی بدی دریافت می کنیم.

وی افزود: جایگاه ما روی اعتماد به نفس بازیکنان تاثیر گذاشته، برخی بازیکنان 9 بازی بدون استراحت کار کردند. مشکلاتی از این دست داریم. به فولاد تبریک و به بچه های خودمان خسته نباشید می گویم. گل بدی خوردیم و یک بازیکن ما اخراج شد اما 10 نفره تا دقیقه 90 با تمام توان جنگیدند. با توجه به مشکلاتی که داریم با انگیزه بچه ها جای امیدواری هست.

وی در مورد داوری گفت: داوری درست بود. نمی توان کتمان کرد. پنالتی درست بود. روی عدم تمرکز تیم ما بود اما جالب است که وقتی این اتفاق می افتد تمرکز تیم ما بیشتر می شود. گل هایی که می خوریم خیلی ابتدایی است.بزرگ‌ترین مشکل ما همین است و هیچ کس باورش نشده که پدیده چنین شرایطی دارد. قبلا هم این شرایط بوده و الان هم وجود دارد، قصه هفت من مثنوی است و نمی‌دانیم کی تمام می‌شود. امیدواریم ختم به خیر شود. همه این مسائل به نتیجه‌گیری پدیده ضربه زده، فکر می‌کنم کسی باورش نشده که چنین شرایطی داریم.

وی افزود: بازیکنان جوانی داریم که برای اولین بار در لیگ برتر بازی می‌کنند. در چند بازی اخیر 4 بازیکن اخراجی داشتیم. هرچه سعی می‌کنیم این اتفاقات نیفتد، اما این مشکلات به وجود می‌آیند. امروز فقط 2 کارت زرد فنی گرفتیم و بقیه فقط به خاطر کارهای پیش‌پا افتاده بود. مثلا خطایی نبوده که با دست گرفتیم و یا اعتراض کردیم و منجر به اخراج شده، این مشکلات وجود دارد و نمی‌توانیم بگوییم تجربه نداریم. جایگاه تیم پدیده به این تیم ضربه می‌زند. به هر صورت شرایط پیچیده‌ای داریم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده در مورد اینکه آیا می‌توانند به جدول لیگ برگردند، گفت: هیچ چیزی غیرممکن نیست. ضمن قدردانی از بازیکنانم باید حتما در نیم فصل دوم تیم را تقویت کنیم. یکی از بزرگ‌ترین مشکلات ما این است که یک تعطیلی به ما نخورد. اگر با دست هم می‌خواستیم این قرعه‌ها را دربیاوریم اینقدر سخت نمی‌شد. امروز با تیم سطح بالای فولاد بازی کردیم که هیچ کس نمی‌تواند کیفیت آن را زیر سؤال ببرد. البته ما هم تیم جوان و باانگیزه‌ای هستیم. با اینکه 10 نفره بودیم، یک قدم عقب نرفتیم که جای امیدواری دارد.

وی افزود: اگر کمی اشتباهات فردی را کم کنیم، می‌توانیم حریف خوبی برای تیم‌ها باشیم، هرچند با این همه مشکلات الان هم این شرایط را داریم. با این حال نباید اشتباهات قبلی را دوباره انجام بدهیم، باید از اشتباهات گذشته درس بگیریم. در زمین شرایط طوری پیش می‌رود که عدم تمرکز به تیم ضربه می‌زند و نمی‌دانم این مسأله از کجا نشأت می‌گیرد.

سید عباسی در مورد حذف تیم‌های استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: نظری درباره این مسائل ندارم و در حیطه مدیریت باشگاه است.

سرمربی تیم فوتبال پدیده در مورد رابطه‌اش با کادر فنی فولاد اظهار داشت: ما نیامدیم که چیزی را به کسی ثابت کنیم، با افتخار روی نیمکت این تیم نشستم، تیم حریف دوستانم بودند، رابطه و تعامل خیلی خوبی با کادر فنی فولاد دارم. مشکل و تنشی وجود نداشت، امیدوارم همیشه مثل امروز روز خوبی برای داور باشد. ما همیشه به حریف احترام می‌گذاریم و به دنبال این نیستیم که تقصیر را گردن کسی بیندازیم. سعی می‌کنیم با موضوعات واقعی برخورد کنیم. به دوستان خوبم در فولاد خسته‌نباشید می‌گویم. تقریبا با اکثر آنها در تیم‌ ملی و باشگاهی همبازی بودم. نه با فولاد و نه با هیچ تیم دیگری مشکلی نداریم و به همه احترام می‌گذاریم. امیدوارم احترام متقابل هم دریافت کنیم.

کدخبر: 761476 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟