کلانتری: خدا آه مظلومان را می شنود

به گزارش رکنا، «علی اصغر کلانتری» سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس را در چند بازی گذشته آنالیز کرده بودیم و کار دفاعی و بسته را در دستور کار قرار دادیم تا بتوانیم از ضدحملات استفاده کنیم. در موقعیتی گل خوردیم که توپ به کسی برخورد نکرد. توپ بیشتر در اختیار پرسپولیس بود ولی ما در هر دو نیمه یکی، دو موقعیت خوب به دست آوردیم که نتوانستیم استفاده کنیم.

وی ادامه داد: بعد از گلی که خوردیم بازی دست حریف افتاد و ما هم در ۱۰ دقیقه آخر ضربات آخرمان را خوب نزدیم.

سرمربی فجرسپاسی درباره برآوردش از عملکرد تیمش در لیگ برتر گفت: متاسفانه مشکلاتی به وجود آمد و جایگاه کنونی در شأن ما نیست. دوست نداشتیم در این شرایط باشیم. کسی فکر نمی کرد که پایین‌تر از رتبه ششم و هفتم لیگ برتر برویم. مشکلاتی پیش آمد که بازگو کردن آن خیلی هم درست نیست. یک جاهایی وقتی زور آدم نمی‌رسد، باید به خدا واگذار کند و خدا آه مظلومانی را که کسی را ندارند، می‌شنود.

کلانتری تاکید کرد: مساله فنی ما را اذیت کرد. ما پنج، شش بازی کرده بودیم و تا ششم جدول بالا رفتیم و عطش موفقیت داشتیم اما اوضاع خوب نشد.

سرمربی فجرسپاسی با اشاره به مشکل زمین ورزشگاه حافظیه شیراز اظهار کرد: زمین حافظیه هم خوب نیست. شرمنده تمام تیم ها و بازیکنان هستیم که در این زمین مصدوم شدند. در خط حمله خودمان چندین بازیکن مصدوم شدند. برای همین از جوان‌ها استفاده کردیم که مشکلاتی به وجود آورد.  ان‌شاءالله به شرایط مساعد برسیم و در نقل و انتقالات نیازها را برطرف کنیم.

کدخبر: 761464 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟