رشیدی: مجیدی با مظاهری جلسه خصوصی بگذارد

هدایت استقلال در لیگ بیست و یکم به عهده فرهاد مجیدی است. در پایان هفته دوازدهم استقلال با 28 امتیاز در رده نخست جدول قرار دارد. استقلال  در هفته دوازدهم مقابل فولاد خوزستان پیروز شد. استقلال در هفته چهاردهم لیگ برتر با نتیجه 2 بر یک از سد مس رفسنجان عبور کرد.

به گزارش رکنا ورزشی، «منصور رشیدی» پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص کارشناسی بازی این تیم مقابل مس‌رفسنجان به خبرنگار رکنا اظهار داشت: فکر می‌کنم، بازی استقلال مقابل مس‌رفسنجان بدترین بازی این تیم در طول 13 هفته گذشته بود. بنده از روز اول نسبت به هماهنگ نبودن خط دفاع این تیم انتقاد داشتم. جدا از این خط هافبک تیم هم در حال حاضر بازیکن‌ کارسازی مثل «علی کریمی و امید ابراهیمی» ندارد. به علاوه استقلال فصل گذشته 2 فوروارد خیلی خوب و کلیدی را هم مثل «قائدی و دیباته» را نیز از دست داد. که هنوز هم باشگاه نتوانسته جایگزین مناسبی برای این بازیکنان پیدا کند.

وی ادامه داد: البته این را هم بگویم که خیلی «فرهاد مجیدی» را مقصر نمی‌دانم. چرا که او تیم جوانی را جمع کرده است. حداقل یک یا 2 سال زمان می‌برد تا بتواند با آن‌ها هماهنگ شود. در بازی مقابل مس خط هافبک و دفاع تیم با هم هماهنگ نبودند. جدا از آن استقلال 2 گلش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند، که اگر آن 2 پنالتی گرفته نمی‌شد کار استقلال گره می‌خورد. بنظرم اگر این بازی 5 دقیقه ادامه پیدا می‌کرد، صد‌درصد استقلال گل سوم را هم خورده بود. متاسفانه استقلال هنوز هماهنگی لازم را ندارد. با این وضع نمی‌توان امیدوار بود که این تیم در ادامه بتواند نتایج مطلوبی کسب کند. البته این حرف اکثر پیشکسوتان است و بسیاری از آن‌ها به نحوه‌ی بازی تیم انتقاد دارند. این را هم بگویم، که پس از بازی از اردو استقلال خبر رسید که تیم مجیدی عصبی شده آن تمرکز لازم را داخل زمین نداشته است. بر همین اساس استرس  اجازه نداده بازیکنان باهمدیگر هماهنگ شوند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص عملکرد گلرهای این تیم افزود: در مجموع عملکرد حسینی بد نبود. ولی روی گل اول که دریافت کردیم به عملکرد او انتقاد دارم. چرا که فکر میکنم او روی گل اول می‌توانست واکنش بهتری داشته باشد. حتی از دروازه بیرون آمده توپ را با پا دفع کند. از آنجایی که با حسین مرتبا در تماس هستم با او صحبت می‌کنم. می‌دانم که در کل شرایط خوبی دارد. تمریناتش را هم منظم انجام میدهد. اما درمورد رشید هم باید بگویم. که نمیدانم مشکل او با چه کسی است. ولی معتقدم این نعمت بزرگی برای استقلال محسوب می‌شود که 3 گلر آماده و درجه یک دارد. جدا از حسینی و مظاهری؛ رضایی هم بازیکن آینده‌داری است. بدون شک می‌تواند رقیب خوبی برای گلرهای دیگر باشد.

رشیدی خاطر نشان کرد: بنظرم حسینی و مظاهری هم باید با همدیگر رقابت داشته باشند، در غیر این صورت هیچ کدام از آن‌ها پیشرفت نخواهند کرد. خاطرم هست در دوران بازیگری‌ام، با این وجود که دروازه‌بان‌های دیگری هم وجود داشتند ولی رقابت خیلی سختی با مرحوم «ناصر حجازی» داشتم. اما رفاقت‌مان بیرون از زمین بیشتر از رقابت‌مان درون زمین بود. به همین خاطر همیشه مورد توجه و جزو نفرات دعوت شده به تیم‌ملی فوتبال ایران بودیم. درحال حاضر هم دلم می‌خواهد، از «مظاهری و حسینی» درخواست کنم که ضمن حفظ رقابت سالم؛ رفقت‌شان را هم نگه‌ دارند. همانطور که گفتم نمی‌دانم مشکل مظاهری با استقلال چیست. ناگفته نماند که مجیدی هم مربی جوان و کم تجربه‌ای است. بهتر میدانم تا کمی با تعامل بیشتری با رشید برخورد کند چه بهتر اگر بنشیند با او صحبت کند، چون خیلی وقت‌ها صحبت کردن با بازیکن خیلی بهتر از فشار آودن روی او در تمرینات جواب می‌دهد.

*جهت مشاهده اخبار لحظه ای ورزشی رکنا، کانال تلگرام رکنا ورزشی و صفحه اینستاگرام رکنا ورزشی را دنبال کنید.

کدخبر: 760776 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ترنم کشاورز
آیا این خبر مفید بود؟