واکنش پزشک پرسپولیس به مصدومیت آل کثیر

پرسپولیس در لیگ بیست و یکم تحت هدایت یحیی گل محمدی است. پرسپولیس با 14 بازی و 29 امتیاز در رده دوم جدول رده بندی قرار دارد. پرسپولیس در هفته چهاردهم لیگ برتر مقابل پدیده در مشهد با نتیجه یک بر یک متوقف شد. پرسپولیس همچنان با پنجره بسته نقل و انتقالاتی روبرو است. پرسپولیس  در روز 23 دی ماه سال جاری در هفته پانزدهم لیگ برتر به مصاف فجر سپاسی شیراز می رود.

به گزارش رکنا ورزشی، عیسی آل کثیر در دیدار هفته چهاردهم تیمش مقابل پدیده شهرخودرو در تاریخ 18 دی ماه 1400 دچار مصدومیت شدید از ناحیه زانو شد. و گمانه زنی ها در خصوص میزان مصدومیت آل کثیر به اوج خود رسید. بر همین اساس پزشک باشگاه پرسپولیس در همین راستا واکنش نشان داد.

دکتر علیرضا حقیقت پزشک پرسپولیس در این رابطه گفت: این شایعات خیلی زشت است که راه افتاده است. هنوز پاسخ MRI این بازیکن نیامده است تا نظر نهایی را درباره آن بدهیم. امروز عصر پاسخ تصویربرداری خواهد آمد و بعد از آن نظر خواهیم داد. 

وی در پایان گفت: وقتی هنوز پاسخ ام آر آی نیامده است بر چه اساسی باید نظر بدهیم؟ نمی‌توانیم الان نظر قطعی بدهیم و بعد از ظهر و با دریافت MRI اعلام خواهیم کرد و امیدوارم مشکلی پیش نیامده باشد.

*جهت مشاهده اخبار لحظه ای ورزشی رکنا، کانال تلگرام رکنا ورزشی و صفحه اینستاگرام رکنا ورزشی را دنبال کنید.

کدخبر: 760725 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟