بازیکن پرسپولیس فصل را از دست داد/دردسر جدید برای آل کثیر

پرسپولیس در لیگ بیست و یکم تحت هدایت یحیی گل محمدی است. پرسپولیس با 29 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد. پرسپولیس در هفته دهم لیگ برتر مقابل پیکان با نتیجه3 بر یک به برتری رسید. پرسپولیس همچنان با پنجره بسته نقل و انتقالاتی روبرو است. پرسپولیس در هفته چهاردهم لیگ برتر مقابل پدیده متحمل تساوی یک بر یک شد.

به گزارش رکنا ورزشی، عیسی آل کثیر که در مسابقات لیگ قهرمانان سال 2020 به دلیل شادی گل در دیدار با پاختاکور دچار مصدومیت شش ماهه شد و به نوعی با بد بیاری مواجه شد.

اما این موضوع پایان قصه تلخ این مهاجم پرسپولیس نبود. عیسی آل کثیر در دیدار هفته چهاردهم تیمش مقابل پدیده شهرخودرو در تاریخ 18 دی ماه 1400 دچار مصدومیت شدید از ناحیه زانو شد.

 حالا گفته می شود روز گذشته آزمایش ام آر آی وی انجام شده و  رباط صلیبی عیسی آل‌کثیر دچار پارگی پاره شده است. البته قرار است دو پزشک متخصص دیگر نیز معاینات لازم را انجام داده و در خصوص وضعیت مصدومیت آل‌کثیر نظر نهایی را بدهند. در صورت قطعی شدن خبر پارگی رباط صلیبی عیسی آل کثیر از نوع اول این بازیکن از لیست پرسپولیس خارج خواهد شد تا پرسپولیس فرصت جذب دو مهاجم را در نقل و انتقالات داشته باشد.

کدخبر: 760649 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟