حسینی: فوتبال با شعار پیش نمی‌رود

به گزارش رکنا ورزشی، تیم فوتبال پیکان در هفته چهاردهم لیگ برتر میزبان آلومینیوم اراک بود که در پایان دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت داند. 

پس از این بازی مجتبی حسینی در نشست خبری اظهار داشت: امروز مستحق کسب هر سه امتیاز مسابقه بودیم و در هر دو نیمه عملکرد قابل قبولی داشتیم، هیچ موقعیتی به تیم حریف ندادیم و متاسفانه یک گل بچه گانه دریافت کردیم.

وی ادامه داد: در دیدار مقابله تیم فوتبال آلومینیوم اراک سیستم خود را تغییر دادیم و از نیمه حریف آن‌ها را تحت فشار گذاشتیم و به دو هافبک وسط این تیم که بازی سازهای بسیار خوبی هستند اجازه ندادیم به خوبی عمل کنند و باید در کنار خوب بازی کردن، خوب بردن را نیز یاد بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در رابطه با عملکرد داوری در این دیدار نیز عنوان کرد: نمی‌توانم در مورد داوری به صورت دقیق صحبت کنم اما پنالتی را که گرفته بود، باز گرداند و برخی موقعیت‌های دیگر نیز وجود داشت. باید از داوران الیت خود بیشتر استفاده کنیم و شرایط به گونه‌ای پیش برود که تیم‌ها متضرر نشوند.

حسینی در رابطه با حرفه‌ای بودن فوتبال ایران و شرایط سخت افزاری باشگاه پیکان نیز بیان کرد: تیم فوتبال پیکان زمین اختصاصی و سالن‌های سرپوشیده دارد و باشگاهی به شمار می‌رود که از حداقل امکانات برخوردار است اما باید قبول کنیم در فوتبال ایران از نظر سخت افزار عقب هستیم و دیگر با شعار کارها پیش نمی‌رود و اگر قصد داریم در عرصه فوتبال پیش برویم، باید از نظر سخت افزاری تجهیزات مناسب را ایجاد کنیم چرا که در حال حاضر عقب هستیم.

کدخبر: 760083 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟