استکی: خانه بوکس 100 میلیارد اعتبار نیاز دارد

به گزارش رکنا ورزشی، علیرضا استکی بعد از برگزاری انتخابات فدارسیون بوکس اظهار داشت: یکی از سخت‌ترین اتفاق‌های زندگی‌ام بود، باید بین 2 آدم عزیز و دوست داشتنی رای می‌دادم. به کربلا رفتم تا تصمیم بگیرم اما «حسین ثوری» برای ادامه کار باید شرایط را تغییر دهد. باید با بچه‌ها خوب باشند و همه باید در خانواده باشند. باید بداند با چه شرایطی رئیس فدراسیون شده و خواسته ها را تامین کند.

وی افزود: عدم شفافیت را تایید نمی‌کنم، شرایط مساوی هم نبود و به سمت حسینی بود. فضای مجازی، وزارت ورزش و کمیته هم بودند اما رقابت برد و باخت دارد.

مربی تیم ملی بوکس عنوان کرد: بوکس بانوان دست مراجع تقلید است و به این راحتی حل نمی‌شود. خانه بوکس باید 100 میلیارد تامین اعتبار شود اگر پولی بود باید به این فکر کنیم.

استکی اظهار داشت: خواسته‌های ما الان زیاد است، تیم پزشکی کاملی می‌خواهیم، نمی‌توانیم از رستوران معمولی غذا بگیریم. مربی تغذیه و مکمل می‌خواهیم. 

وی در پایان گفت: جایی که می‌روم مستقل هستم، کمک‌ها از سمت دوستان من ادامه خواهد داشت. آقای صالحی بدون دیده شدن بیش از 10 میلیارد تومان کمک کرده. امیدوارم این حامیان باشند اما فدراسیون بوکس باید کارش را درست انجام دهد. دانیال شه بخش هنوز پاداش هایش را نگرفته و به زودی خواهد گرفت.

کدخبر: 759904 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟