نویدکیا: حذف احتمالی سپاهان و فولاد آبرو ریزی بزرگی بود

هدایت سپاهان به عهده محرم نویدکیا است. سپاهان با 25 امتیاز در رده سوم لیگ برتر قرار دارد. سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی  مهمان آلومینیوم اراک است. سپاهان در هفته چهاردهم لیگ برتر میزبان فولاد خوزستان است.

به گزارش رکنا، «محرم نویدکیا» سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل فولادخوزستان اظهار داشت: فولاد یکی از تیم‌های خوب لیگ ماست و بازی سختی خواهیم داشت. به خاطر نتایجی که هفته‌های گذشته گرفته بودیم تحت فشار بودیم اما هفته پیش توانستیم ببریم و باید روندمان را ادامه دهیم. می‌دانیم اگر باز هم امتیاز از دست دهیم شانسمان را برای قهرمانی از دست خواهیم داد و به همین دلیل بازیکنان مصمم هستند که بازی خوبی انجام دهند. فولاد تیم خوبی است و باید تلاش مضاعف داشته باشیم تا نتیجه بگیریم.

او ادامه داد: فولاد همیشه روند خودش را ادامه می دهد و سبک خاصی از فوتبال را بازی می‌کند. باید این واقعیت را قول کنیم که فولاد تیم سرسختی است و باید راهکار داشته باشیم. ما این هفته خوب تمرین کردیم و امیدوارم بتوانیم دیدگاه‌هایمان را پیاده کنیم. فرقی نمی کند کدام بازیکن در زمین بازی می‌کند و باتوجه به تیم حریف ممکن است برخی بازیکنان بازی کنند و برخی‌ها نه. همه بازیکنان در شرایط خوبی هستند و اگر مشکلات جزئی را بتوانیم حل کنیم دیگر مشکل خاصی نداریم.

نویدکیا درباره مصدومان تیمش گفت: رضا میرزایی و یاسین سلمانی مصدوم است اما مهدی‌زاده کم کم دارد اضافه می‌شود و از هفته دیگر ما را همراهی می‌کند.

او در واکنش به حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان و صعود مستقیم سپاهان و فولاد گفت: دلم می‌خواست به دو باشگاه فولاد و سپاهان تبریک بگویم و اگر سپاهان و فولاد نبودند برای فوتبال ما فاجعه اتفاق می افتاد. اگر ما هم از جام باشگاه‌ها حذف می‌شدیم، آبرو ریزی بزرگی اتفاق می‌افتاد. امیدوارم روزی برسد که دیگر اما و اگرها در فوتبال ما تمام شود تا چنین مشکلات بزرگی برای فوتبال ما تکرار نشود.

او در پایان اضافه کرد: اگر همین روند را ادامه دهیم باز هم همین اتفاقات می‌افتد. می‌خواهم از آقای ساکت و مدیریت تشکر کنم که تلاش کردند و همه چیز را فراهم کردند. امیدوارم معضلات فوتبال روز به روز کمتر شود تا بقیه تیم‌ها هم بتوانند از فوتبال ما دفاع کنند. فقط برگزاری یک مسابقه یا بردن، دفاع از حیثیت فوتبال نیست و سازماندهی می‌تواند از اعتبار یک کشور دفاع کند. سپاهان و فولاد این کار را انجام دادند.  

کدخبر: 759643 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟