گل محمدی: حذف بعد از دو فینال آسیا شوکه کننده است

پرسپولیس در لیگ بیست و یکم تحت هدایت یحیی گل محمدی است. پرسپولیس با 10بازی و 19 امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد. پرسپولیس در هفته دهم لیگ برتر مقابل پیکان با نتیجه3 بر یک به برتری رسید. پرسپولیس همچنان با پنجره بسته نقل و انتقالاتی روبرو است. پرسپولیس 29 آذر ماه سال جاری در جام حذفی به مصاف ویستا توربین می رود.

به گزارش رکنا، «یحیی گل‌محمدی» سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل پدیده مشهد اظهار داشت: روزهای خوب زیادی در این شهر داشتم و حضور دوباره‌ام در مشهد جای خوشحالی دارد. هواداران پرسپولیسی در مشهد استقبال گرمی از ما داشتند که جای تشکر دارد. در روزهایی که خیلی بحث بیماری کرونا داغ است، خیلی باید مراقب باشند و سلامتی آنها برای ما مهم است. امیدوارم آنها در خانه‌ها بمانند و بازی را از تلویزیون تماشا کنند، چون نمی‌خواهیم خدایی نکرده مشکلی برای کسی به وجود بیاید. از همه می‌خواهیم رعایت بیشتری داشته باشند و از سلامتی خود مراقبت کنند.

وی افزود: امیدوارم فردا بازی خوبی انجام دهیم. از نظر جدولی خیلی مهم است که بتوانیم سه امتیاز را کسب کنیم. باید 90 دقیقه پرفشار را پشت سر بگذاریم. فوتبالی که در چند هفته اخیر تیم پدیده انجام داده، فوتبال خوبی بوده و با برنامه پیش رفته‌ است. پدیده در انتقال به حمله خیلی سرعت خوبی دارد و باید مراقب باشیم.

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: پدیده با توجه به شرایطی که دارد، انتحاری بازی می‌کند. آنها دنبال امتیاز از این بازی هستند و چیزی برای از دست دادن ندارند و با خیال آسوده‌تری بازی می‌کنند. بازی آسانی نداریم و این مسئله را به بازیکنانم گفته‌ام. باید با تلاش زیاد و انگیزه بالا برای سه امتیاز تلاش کنیم. هدف ما کسب پیروزی است و این پیروزی و سه امتیاز، راحت به دست نمی‌آید. باید بیشتر از بازی‌های قبل بدویم، بجنگیم تا بتوانیم سه امتیاز را کسب کنیم. امیدوارم در نهایت بازی خوبی باشد.

گل‌محمدی درباره حذف تیمش از لیگ قهرمانان آسیا، تصریح کرد: برای ما که گروهی پرتلاش هستیم، زحمت کشیدیم و خودمان را به عنوان تیم اول ایران و سید یک آسیا به لیگ قهرمانان رساندیم و دو فینال آسیا را پشت سر گذاشتیم، واقعاً شوکه کننده بود. پذیرش این مسئله برای من خیلی سخت است. همه ما از این مسئله واقعاً ناراحت هستیم و نمی‌دانم درباره این مسئله چطور توضیح بدهم، اما کسانی که با تصمیم‌گیری خود باعث چنین اتفاقی شدند، باید جوابگو باشند. این یک افتضاح تاریخی برای فوتبال ماست. 10 روز وقت داده‌اند برای استیناف، اما بعید می‌دانم این رأی تغییر کند. در این 10 روز امیدوار باشیم که رأی عوض شود، اما اگر این اتفاق رخ ندهد، انگیزه زیادی از بازیکنان و فوتبال ایران که تلاش می‌کنند  قهرمان شوند و مراحل بالاتر را طی کنند، کم می‌شود. این اتفاق دردناک است. پاسخ میلیون‌ها هوادار را چه کسانی و چطور می‌خواهند بدهند؟

کدخبر: 759625 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟