عصبانیت سبایوس از طلسم بازی نکردن در رئال مادرید

به گزارش رکنا ورزشی، دنی سبایوس هافبک آندلوسی در دقایق پایانی بازی رئال مادرید و الکویانو به میدان رفت تا طلسم بازی نکردنش در رئال مادرید را بشکند.

در حقیقت سبایوس پس از 33 ماه اولین بازی خود را در پیراهن رئال مادرید انجام داد. آخرین بازی او به هفته 35 فصل 19-2018 مقابل رایو برمی گردد و بعد از آن دو سال قرضی به آرسنال رفت و در این فصل هم به علت مصدومیت هنوز در رئال مادرید بازی نکرده بود.

با این وجود بازگشت سبایوس به میادین چندان هم راحت و آسان نبود. در حقیقت سبایوس در فاصله چهار دقیقه به پایان قرار بود وارد زمین شود. نتیجه بازی مشخص شده بود و بازی رو به پایان بود. این بازیکن مدت زیادی گرم کرده بود که داویده دستیار و پسر آنچلوتی از او خواست که وارد زمین شود. در این لحظه کارلتو از سبایوس خواست که فعلا به نیمکت برگردد. سبایوس که عصبانی و ناراحت شده بود حرکاتی را از خود بروز داد که نشان از دلخوری و عصبانیتش داشت. یک دقیقه بعد خود آنچلوتی تصمیم گرفت سبایوس را صدا بزند و او را به زمین برگرداند. در هر صورت سبایوس به عنوان بازیکنی که پس از پنج ماه اولین بازی فصلش را انجام می داد بهتر بود که این گونه بی تابی نکند و با آرامش بیشتری وارد زمین شود.

 

کدخبر: 759494 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟