ناگلزمن: کیمیش فردا بازی خواهد کرد/ به فکر انتقام هستیم

به گزارش رکنا ورزشی، در هفته هفدهم فصل 22-2021 بوندسلیگا آلمان، بایرن مونیخ در آلیانتس آرنا میزبان بروسیا مونشن گلادباخ خواهد بود. هر چند که به نظر می رسید این بازی به دلیل ابتلای تعداد زیادی از بازیکنان بایرن مونیخ به کرونا به تعویق بیفتد. به نقل از سایت بایرن مونیخ، یولیان ناگلزمان در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل گلادباخ در جواب اینکه آیا بازی برگزار می شود یا خیر گفت:

*درمورد لغو نشدن بازی:

 من نمی توانم به این سوال پاسخ بدهم زیرا در دست من نیست. لیگ آلمان (DFL) و مقامات بهداشت در این مورد تصمیم خواهند گرفت. وظیمه من و بازیکنان این است که برای بازی آماده شویم. از الان این ذهنیت را داریم که بازی فردا برگزار می شود. ما برخی از بازیکنان را به دلیل ابتلا به کرونا، جام ملت های آفریفا و مصدومیت در اختیار نداریم. استانشیچ، لئون گورتسگا و نیکلاس زوله امروز با تیم تمرین کردند. همچنین بازیکنان جوانی را در لیست قرار دادیم. ما درخواستی دادیم تا بتوانیم بیش از سه بازیکن آماتور در لیست داشته باشیم. بازیکنانی که در تمرین حضور داشتند باید تست شوند. این موقعیت چالش برانگیزی است. از نظر من نیز آماده کردن تیم در چنین شرایطی، موقعیت جذابی است.

 *در مورد زمان بازگشت بازیکنانی که به کرونا مبتلا شدند:

مانوئل نویر یکشنبه یا دوشنبه باز خواهد گشت. من تمام لیست را به یاد ندارم. باید توجه داشته باشیم که این موضوع به سلامت بازیکنان نیز مربوط است و قرار نیست آن ها بلافاصله پس از خروج از قرنطینه به تیم اضافه شوند.

 *در مورد بازگشت کیمیش:

 البته که او خوشحال است و روحیه خوبی دارد. ما نیز از بازگشت او خوشحال هستیم. او فردا بازی می کند. حتی اگر همه در دسترس بودند باز هم قرار بود که یوسوا مقابل گلادباخ بازی کند.

 *در مورد وضعیت واکسیناسیون کیمیش:

 نه می خواهم و نه می توانم در اینباره حرف بزنم. این یک موضوع کاملا شخصی است و همینطور باقی خواهد ماند. به خود او بستگی دارد که در این مورد اظهار نظر کند یا خیر.

 *در مورد مصدومیت گورتزکا:

 شرایط دشواری است. دو روزی بود که حالش بهتر شده بود اما امروز دوباره اوضاعش بدتر شد. ما یک چکاپ دیگر روی او انجام دادیم و نتایج را برای یک متخصص فرستادیم. وضعیت فعلیش برای او غیر قابل تحمل است. ما باید از سلامت او اطمینان حاصل کنیم که باری دیگر او را 4 یا 5 هفته از دست ندهیم.

 *در مورد هشدار دادن به بازیکنان قبل تعطیلات:

 من معلم مهد کودک نیستم، یک سرمربی هستم. به بازیکنان همان توصیه هایی شد که در 2 سال گذشته شده است. کریسمس یک جشن خانوادگی است. بازیکنان در این زمان باید آرامش ذهنی داشته باشند. شما نمی توانید آن ها را از سفر منع کنید و مجبورشان کنید در آپارتمان هایشان بمانند. حال چرا تعداد مبتلایان در بایرن مونیخ بیشتر از دیگر باشگاه ها است؟ من نمی توانم توضیحی بدهم، شما هر جایی می توانید به ویروس کرونا مبتلا شوید.

کدخبر: 759490 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟