زوج طلایی ذوب آهن باز هم به هم رسیدند

هدایت گل گهر سیرجان به عهده امیر قلعه‌نویی است. گل گهر سیرجان با 17 امتیاز در رده هشتم قرار دارد. گل گهر سیرجان در هفته سیزدهم با نتیجه 2 بر صفر از سد نفت مسجد سلیمان عبور کردند. گل گهر سیرجان در 5 هفته گذشته 2 پیروزی، 2 تساوی و یک شکست کسب کردند. گل گهر سیرجان به واسطه حکم انضباطی در 3 بازی با نتیجه 3 بر صفر شکست خورد.

به گزارش رکنا ورزشی، روز گذشته سرانجام باشگاه گل گهر از خرید جدید خودش در خط حمله یعنی کی‌روش استنلی رونمایی کرد و این بازیکن از نیم فصل دوم در خط حمله سیرجانی‌ها بازی خواهد کرد. 

گل گهر پس از جدایی منشا و مصدومیت طولانی مدت یونس شاکری در خط حمله به مشکل خورده بود و جذب اریک باینامای گابنی هم با موفقیت همراه نبود تا ژنرال دوباره به فکر جذب شاگرد برزیلی سابقش که در ذوب آهن و سپاهان بیافتد. 

حضور استنلی در گل گهر بار دیگر زوج او و تبریزی را در لیگ برتر تشکیل خواهد داد که سابقه همکاری خوبی در ذوب آهن در لیگ هفدهم با یکدیگر داشتند. 

در آن مقطع با عملکرد خوب این دو نفر در خط حمله ذوبی ها موفق شدند با هدایت قلعه نویی در پایان فصل در جایگاه دوم جدول قرار بگیرند و فصل خوبی پشت سر بگذارند. 

باید دید زوج تبریزی - استنلی در سیرجان هم موفق به تکرار روزهای خوب خود در ذوب آهن می‌شوند یا نه؟

 

کدخبر: 759342 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟