افشای راز ملاقات خصوصی رونی

به گزارش رکنا ورزشی، وین رونی، مهاجم افسانه‌ای سه شیرها به این موضوع اشاره کرد که هری کین، ستاره تاتنهام، پس از شکست انتقال به منچسترسیتی در تابستان گذشته، هنوز درباره آینده خود تصمیمی نگرفته است.

کین تمایل خود برای ترک اسپرز را درست قبل از یورو 2020 اعلام عمومی کرد و دلیل خودش را برای جدایی از تاتنهام، «فتح جام‌ها» عنوان کرد. اما علی‌رغم درخواست علنی قهرمان لیگ برتر برای خرید این مهاجم اما شرایط به خوبی برای آبی‌های شهر منچستر به خوبی پیش نرفت. از آن زمان، کین با دنیل لوی، مالک باشگاه تاتنهام اسپرز، آتش بس موقت برقرار کرده است هر چند آینده او در این باشگاه هنوز نامشخص است.

رونی، هم تیمی اسبق کین در انگلیس، اکنون بحثی را که با هری داشت، درست چند ساعت پس از شکست انگلیس در یورو مقابل ایتالیا داشت، فاش کرد که نشان می‌دهد کین هنوز در حال فکر کردن به تیم بعدی خود است.

رونی به اتلتیک گفت:« پس از فینال (یورو 2020) مقابل ایتالیا با هری صحبت کردم. به هتل برگشتم و همه بازیکنان را دیدم. من یواشکی وارد شدم!"بدیهی است که من نمی‌گویم در خصوص چه چیزی صحبت کرده‌ایم، اما برای او، این تصمیمی است که در مورد اینکه آیا می‌خواهد تاتنهام را ترک کند و برای کسب جام ها تلاش کند یا نه. یا می‌خواهد در تاتنهام میراثی از خود به جای بگذارد؟ اگر او این کار را انجام دهد، مطمئن هستم که یک شغل مادام‌العمر در تاتنهام خواهد داشت. 

کین پس از ناکامی در انتقال تابستانی خود، فصل بسیار سختی را در لیگ برتر پشت سر گذاشت. کاپیتان تیم ملی انگلیس در ابتدای فصل پس از اینکه تمایل خود را برای ترک باشگاه اعلام کرد، مورد انتقاد هواداران اسپرز قرار گرفت. از طرف دیگر هفت بازی طول کشید تا او در این فصل برای تیم خود گلزنی کند. این بازیکن 28 ساله پس از آن 6 بازی دیگر را بدون زدن گلی به پایان رساند و در نهایت در تساوی 2 بر 2 مقابل لیورپول پایش به گلزنی باز شد. مجموع گلزنی او هنوز بسیار کمتر از اعدادی است که در سال های گذشته ارائه کرده است.

اما باید دید آیا حضور کونته سرمربی ایتالیایی در این باشگاه کافی است تا کین را متقاعد کند که عطش او برای کسب جام‌ها با ماندن برطرف می‌شود یا خیر. با توجه به فرم متزلزل کین در سال جاری، سیتی ممکن است شانس خود را برای دستیابی به این مهاجم با یک پیشنهاد بهتر به سران اسپرز در تابستان سال آینده دوباره آزمایش کند.

انتهای پیام/

کدخبر: 759215 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟