عذرخواهی لوکاکو از هواداران چلسی

به گزارش رکنا ورزشی، مصاحبه جنجالی روملو لوکاکو با اسکای اسپورتس جنجال بزرگی را در استمفوردبریج ایجاد کرد، زیرا ستاره بلژیکی از شرایط حضور در چلسی و کار با توماس توخل ابراز نارضایتی کرده بود؛ موضوعی که باعث شد لوکاکو برای دیدار مقابل لیورپول از لیست چلسی کنار گذاشته شود.

البته این اتفاق پایان کار نبود و لوکاکو قسمت بیوگرافی صفحه فیسبوک خود را هم تغییر داد و نام اینتر را در آن نوشت. او همچنین صفحه شخصی خود در توئیتر را هم غیر فعال کرد. در واقع همه مسائل باعث شد که حتی شایعاتی در مورد جدایی این بازیکن از جمع آبی های شمال لندن به گوش برسد. همانطور که توخل در نشست خبری خود اشاره کرده بود شب گذشته جلسه ای بین روملو لوکاکو و توماس توخل برگزار شد تا تصمیمات جدی درباره این اتفاق اتخاذ شود.

اکنون هم این مهاجم سیه چرده بلژیکی در مصاحبه با تلویزیون چلسی نسبت به اتفاقات پیش آمده از هواداران آبی پوش لندنی عذرخواهی کرد.

روملو لوکاکو "چند روز عجیب غریب و گیج کننده بود و کاملا می توانم دلیلش را متوجه بشوم. همانطور که میدانید به دلیل کرونا سختی زیادی کشیدم و تلاش کردم به تیم برگردم و دیدین که طی دو بازی آخری که بازی کردم برای برد تیم تلاش کردم. در مقابل ویلا موفق شدیم بازی را ببریم ولی در مقابل برایتون بسیار نا امید کننده بود که نتوانستیم بازی را ببریم در نتیجه همه در باشگاه و من بسیار شرایط بدی داشتیم و بعدش اون مصاحبه پخش شد"

میدانی طرفدارها چرا این قدر ناراحت شدن؟

 "آره کاملا درک می کنم و فکر می کنم باید پیامم را خیلی واضح تر می دادم چون مصاحبه در رابطه با خداحافظی از طرفداران اینتر بود نه اینکه بخواهم به طرفدارها، باشگاه، مالک تیم، هم تیمی هام و مربی و کادر فنی در چلسی بی احترامی کنم چون آنها تلاش زیادی برای بازگشت من به اینجا کردند. می دانید که می خواستم به چلسی برگردم و از وقتی رفتم همیشه این ماموریت را داشتم بنابراین نا امیدی طرفداران را کاملا درک می کنم و حالا وظیفه من این است که 100% تعهدم رو نشون بدهم و اینکار را در هر بازی انجام خواهم داد"

در بخشی از مصاحبه گفتی دوست داری به اینتر برگردی ولی قرارداد 5 ساله با چلسی داری و حالا پیامت به طرفدارهای تیم چیست؟ "

همیشه گفتم که می خواهم به چلسی برگردم و موفق باشم به همین دلیل قرارداد 5 ساله با چلسی امضا کردم چون باشگاه چلسی به معنی موفقیت است و همه بازیکن هایی که به اینجا میان برای برد میان و من شور و اشتیاق خاصی برای این باشگاه دارم بنابراین می خواهم در اینجا برای سال ها به قهرمانی برسم و می خواهم مطمئن بشوم که تعهدم را هر روز در تمرین و همچنین در بازی ها نشان می دهم"

در قسمتی از مصاحبه گفتی دوست داری به بارسلونا، رئال و بایرن مونیخ بروی و انتقال به آنجا بزرگتر از برگشت به چلسی است؟

 "نه اصلا. می دانید که خیلی از بچه ها آرزوی بازی در اون باشگاه ها را دارند ولی برای من چلسی انتخاب اولم بود. همه می دانند وقتی 10 یا 11 سالم بود همیشه دوست داشتم برای چلسی بازی کنم و تصاویر واضحی از من وجود دارد که به همراه مدرسه به اینجا اومدم و گفتم می خواهم برای چلسی بازی کنم. وقتی 18 سالم بود اومدم ولی شرایط خوب پیش نرفت بنابراین در 28 سالگی برگشتم. فرصتی بود که نمی توانستم از دستش بدهم. برای 10 سال گذشته به سختی کار کردم تا به این فرصت دست پیدا کنم و حالا که اینجام بسیار خوشحالم و می خواهم تعهدم را به باشگاه و طرفدارها نشان بدهم و مطمئن بشوم که این باشگاه در پایان فصل به جام های زیادی می رسد.

خیلی ها را نا امید کردی. پیامت به طرفدارهای چلسی؟

 "خطابم به طرفدارها است. از اینکه ناراحتتون کردم واقعا متاسفم. می دانید که چه رابطی ای از جوانی با این باشگاه دارم ولی کاملا نا امیدی شما را درک می کنم. مسلما حالا وظیفه من است که اعتمادتون را دوباره جلب کنم و تعهدم را هر روز در تمرین و زمین بازی نشان بدهم تا مطمئن بشوم در بازی ها به پیروزی می رسیم. همینطور می خواهم از مربی، هم تیمی هام و مدیران تیم عذرخواهی کنم چون لحظه مناسبی برای آن مصاحبه نبود و می خواهم مطمئن بشوم که از این ماجرا گذر می کنم و در بهترین فرم برای تیم بازی خواهم کرد"

 

کدخبر: 758972 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟