افشاگری عجیب درباره ریبری/ ضیافت شام مانع توافق با رئال!

به گزارش رکنا ورزشی، اولی هوینس مدیر اسبق بایرن مونیخ در این باره که چرا ریبری در سال 2010 به رئال مادرید ملحق نشده خاطره جالبی نقل کرد.

وی اظهار داشت: به نظر می‌رسید که دوران ریبری در بایرن در سال 2010 تمام شده چرا که وکلایش با رئال مادرید توافق کرده بودند. او را به همراه همسرش برای شام دعوت کردیم.

وی افزود: آشپز ما یک غذای حلال را برای آنها درست کرد و در آن روز، شب بی‌نظیری داشتیم و به یکباره نیمه شب وهیبه گفت: فرانک، در مونیخ می‌ماند.

ریبری در سال 2016 در بیلد اعتراف کرد: نمایندگان من با رئال مادرید مذاکره کردند، زیرا هم آنها و هم چلسی با پیشنهاد 80 میلیون یورو تصمیم به جذب من داشتند، این بازیکن فرانسوی که در سال 2007 به بایرن پیوسته بود، تنها دو سال بعد و زمانی که لوئیس فن خال روی نیمکت باشگاه باواریایی آمد، با مشکل مواجه شد.

او خیلی با مادرید برای پیوستن به این تیم در ارتباط بود، البته در پایان، در تابستان 2010، فرانک قرارداد جدیدی را باواریایی‌ها امضا کرد. او در آن زمان گفت: خوشحالم که با بایرن تا سال 2015 تمدید کردم. بایرن همیشه یک باشگاه بزرگ برای من بوده است. این خانواده بزرگی است و مردم اینجا کمک زیادی به من کرده‌اند. حالا بعد از دوازده سال پس از این اتفاق، هوینس، رئیس سابق بایرن حکایتی را فاش کرد که مانع انتقال ریبری به رئال مادرید شد و در آن حکایت، همسر فرانسوی قهرمان اصلی داستان بوده است.

انتهای پیام/

 

کدخبر: 758296 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟