سمیعی: یزدانی مشکلی برای سربازی ندارند/ برای مرادمند معافیت می گیریم

هدایت استقلال در لیگ بیست و یکم به عهده فرهاد مجیدی است. در پایان هفته دوازدهم استقلال با 28 امتیاز در رده نخست جدول قرار دارد. استقلال  در هفته دوازدهم به مصاف فولاد خوزستان پیروز شد. استقلال در هفته سیزدهم لیگ برتر باید به مصاف آلومینیوم اراک برود.

به گزارش رکنا ورزشی، «فرشید سمیعی» معاون حقوقی تیم فوتبال استقلال درگفت‌وگو با خبرنگار ورزشی رکنا درخصوص آخرین شرایط «محمدحسین مرادمند و سیاوش یزدانی» 2 بازیکن استقلال برای اعزام به خدمت سربازی اظهار داشت: متاسفانه شایعات مربوط به سربازی این 2 بازیکن بیشتر برای برهم زدن تمرکز تیم استقلال است. چرا که شکایت رسمی در این مورد انجام نشده فقط یک استعلامی صورت گرفته است. یعنی فقط قصد داشتند، بحث رسانه‌ای این موضوع را پررنگ کنند و نه بخش قضایی آن را به نوعی تمرکز تیم را برهم بزنند.

وی ادامه داد: هیچ کدام از این 2 بازیکن درحال حاضر مشکلی ندارند. آقای یزدانی که ملی‌پوش هستند تا 30 سالگی و تا اسفند ماه مشکلی برای همراهی تیم ندارند. بعد از اسفندماه هم راهکار دیگری وجود دارد که سیاوش بتواند همچنان به فوتبالش در استقلال ادامه دهد. ولی در مورد آقای مرادمند شرایط کمی فرق می‌کند، درست است که وی هم درحال حاضر مشکلی ندارند اما درآینده نزدیک با توجه به شرایط اخذ معافیت می توانیم برای اخذ معافیت او اقدام کنیم.

کدخبر: 758255 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ترنم کشاورز
آیا این خبر مفید بود؟