حسینی: مقابل فولاد حق اشتباه نداریم

به گزارش رکنا ورزشی، مجتبی حسینی در مورد بازی با فولاد خوزستان در هفته سیزدهم لیگ برتر اظهار داشت: بازی در اهواز مقابل تیم فولاد یکی از سخت ترین کارهاست وشناخت خوبی از فولاد داریم. حریف در بحث پرسینگ و تحت فشار گذاشتن حریف یکی از بهترین تیم‌های ایران است که فکر می‌کنم فولاد تیم خطرناکی است. بازیکنان شان چندین سال در کنار هم بازی می‌کنند هماهنگی خوبی دارند. به همین دلیل یکی از سخت‌ترین بازی‌های ما فردا انجام می‌شود. بازیکنان ما باید بدانند حق هیچ گونه اشتباهی ندارند زیرا فولاد تیم خیلی خطرناکی است.

وی در مورد همسایگی دو تیم در جدول لیگ، گفت:  شرایط جدول به گونه‌ای است که فاصله تیم‌ها به هم خیلی نزدیک است و  نتیجه می‌تواند باعث جدا شدن از منطقه امن جدول است.

حسینی در مورد شرایط خوب زمین فولاد و اینکه پیکان در این زمین‌ها بهتر بازی می‌کند اظهار داشت: از این قضیه که فولاد زمین خوبی دارد خوشحالم و امیدوارم روزی همه تیم‌های فوتبال ما ورزشگاهی شبیه فولاد آره نا داشته باشند. فوتبال ما از نظر سخت افزاری عقب است. اگر به جایی برسیم که از نظر سخت افزاری تیم ها صاحب ورزشگاه  هایی اینچنینی شوند باعث پیشرفت فوتبال ما خواهد شد.

سرمربی پیکان در مورد مصدومان تیمش گفت: یکی از بازیکنان خوب مان به نام جواد آزاده را در اختیار نداریم. امیدوارم فردا یک داوری بی نقص را شاهد باشیم هر دو تیم به دنبال ارایه فوتبال خوب هستند.

 

کدخبر: 758112 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟