پیشنهاد جالب کاپلو به سران  منچستریونایتد

به گزارش رکنا ورزشی، فابیو کاپلو، سرمربی اسبق تیم ملی انگلیس، از سران منچستریونایتد خواسته است تا برای حل مشکلات گلزنی، روبرت لواندوفسکی را جذب کنند.

زمزمه‌هایی در مورد انتقال رابرت لواندوفسکی 33 ساله شنیده می‌شود که همچنان مورد توجه بزرگترین تیم‌های فوتبال جهان است به همین دلیل شایعاتی مبنی بر جدایی قریب الوقوع از بایرن مونیخ در پایان فصل وجود دارد که می‌تواند توجه تیم‌های لیگ برتری از جمله منچستریونایتد را به این اتفاق جلب کند.

فابیو کاپلو، سرمربی سابق تیم ملی انگلیس اکنون از منچستریونایتد خواسته است تا برای جذب مهاجم لهستانی اقدام کند. او گفت: امیدوارم لواندوفسکی برنده شود. من طرفدار مسی هستم اما به او رای نمی‌دادم. من فکر می‌کنم لهستانی شایسته این جایزه است. فکر می‌کنم او همچنان بهترین مهاجم است حتی اگر نیمار، هالند و امباپه رقبای او در آینده باشند.

وی افزود: لوا ممکن است بایرن را ترک کند. می‌دانم که شایعاتی وجود دارد، من می‌بینم که او در همه جا عملکرد خوبی دارد، اما در لیگ برتر تیمی وجود دارد که فاقد یک مهاجم مرکزی واقعی است و این منچستریونایتد است که اکنون از کریستیانو رونالدو در این پست استفاده می‌کند. هم تیمی‌کردن لواندوفسکی با کریستیانو رونالدو جذاب به نظر می‌رسد، اما همچنین اتفاقی بسیار بعید است.

انتهای پیام/

 

 

کدخبر: 757416 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟