منافی: بازی در اراک به نفع پرسپولیس و سپاهان نبود/ در بدترین شرایط جدول پیروز شدیم

پرسپولیس در لیگ بیست و یکم تحت هدایت یحیی گل‌محمدی است. پرسپولیس با 11بازی و 22 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد. پرسپولیس در هفته یازدهم لیگ برتر مقابل ذوب‌آهن با نتیجه 2 بر صفربه برتری رسید. پرسپولیس در هفته دوازدهم لیگ برتر به مصاف سپاهان خواهد رفت.

جواد منافی در گفت‌وگو با رکنا ورزشی، در خصوص برتری پرسپولیس مقابل سپاهان در هفته دوازدهم لیگ برتر، اظهار داشت: از قبل هم مشخص بود بازی حساسی بین دو تیم خواهد بود زیرا جدای اینکه این دیدار یک بازی 6 امتیازی بود سه امتیاز بازی نیز برای هر دو تیم اهمیت به سزایی داشت تا شرایط خودشان را در جدول بهتر کنند. از آنجایی که دو تیم از لحاظ فنی بسیار توانمند و با کیفیت بودند، انتظار بازی فنی، سرعت بالا و همراه با موقعیت گل فراوان را داشتیم که دقیق همین اتفاق هم رخ داد. در میانه میدان دو تیم سعی داشتند جنگ این قسمت از زمین را تصاحب کنند تا راحت‌تر هم بازی را دنبال کنند و هم برای مهاجمان خودشان موقعیت‌سازی کنند.

وی افزود: در نیمه نخست تیم سپاهان چند موقعیت به دست آورد که از آنها استفاده نکرد و برعکس آنها تیم پرسپولیس نهایت استفاده را بُرد و از موقعیتی که نصیبش شد به نحو عالی توانست به گل برسد و پس از آن خیلی خوب توانستند هم نتیجه را حفظ کنند و هم با تغییر سیستم کار برای مهاجمان سپاهان برای رسیدن به گل دشوار شود. نیمه دوم هم رویکرد دفاعی این تیم باعث شد تا سپاهان با وجود ایجاد موقعیت‌های فراوان به گلی دست نیابد. این سه امتیاز بدون شک در ادامه لیگ کمک زیادی به تیم پرسپولیس خواهد کرد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: پرسپولیس یک تیم بزرگ را شکست داد زیرا سپاهان نفرات و بازیکنان خوبی دارد و از کیفیت بالایی هم در تمام خطوط برخوردار هستند.  آنها در این فصل یارگیری خوبی داشته‌اند. برد پرسپولیس مقابل سپاهان بهترین اتفاقی بود که در این شرایط سخت جدولی رخ داد. این بُرد را به هواداران، کادرفنی و خود بازیکنان پرسپولیس تبریک می‌گویم.

منافی درباره برگزاری این بازی در اراک و نارضایتی بازیکنان پرسپولیس از چمن این ورزشگاه گفت: بالاخره برگزاری این دیدار در اراک به نفع هیچ کدام از دو تیم نبود و بر عکس به نفع حریفان بود که این دو تیم در زمین بیطرف با هم بازی کنند. هر چه بود این دیدار برای پرسپولیس به خیر گذشت. خیلی خوشحال هستیم که بازی خوبی را برنده شدیم.

انتهای پیام/

کدخبر: 756908 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟