عنایتی: چیزی نمی گویم تا دوستان ناراحت نشوند

هوادار فصل گذشته هم زیر نظر عنایتی به لیگ برتر صعود کرد. هدایت هوادار در فصل بیست و یکم لیگ برتر به عهده غلامرضا عنایتی است. هوادار توانست تراکتور را در هفته یازدهم لیگ برتر شکست دهد. هوادار در پایان هفته یازدهم با 12 امتیاز در رده دهم لیگ برتر قرار دارد.

به گزارش رکنا ورزشی، «رضا عنایتی» سرمربی تیم فوتبال هوادار در نشست خبری بعد از بازی تیمش مقابل مس‌رفسنجان اظهار داشت:  این بازی بار فنی نداشت که بخواهیم در مورد آن صحبت کنیم. بارندگی زیاد باعث شد زمین نامناسب باشد و هر دو تیم به توپ بلند روی آوردند. تیم ما بازی مستقیم بلد نیست. به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم و برای فجرسپاسی که هوادار زیادی دارد و نگران آن هستند تبریک می‌گویم. این بازی را فراموش می‌کنیم و به فکر بازی بعد هستیم. کاملا فجر را آنالیز کرده بودیم از نتیجه راضی نیستم اما در این زمین فجر از تیم‌های زیادی امتیاز گرفته و می‌دانستیم بازی با فجر در این زمین راحت نیست.

وی درباره اینکه نظر شما درباره کسر امتیاز از گل‌گهر و اضافه شدن امتیاز به تیم‌های دیگر چیست، گفت: نمی‌توانم کامل کارشناسی کنم چون نمی‌دانم در این مسئله چه اتفاقی افتاده، چند تیم نفع بردند و چند تیم ضرر کردند امیدوارم حق به حقدار برسد اما چون اطلاعاتی ندارم نمی‌ توانم چیزی بگویم که دوستان از من ناراحت شوند.

کدخبر: 756650 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟