گل محمدی: نمی خواهم به زمین اراک بی احترامی کنم

پرسپولیس در لیگ بیست و یکم تحت هدایت یحیی گل‌محمدی است. پرسپولیس با 11بازی و 22 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد. پرسپولیس در هفته یازدهم لیگ برتر مقابل ذوب‌آهن با نتیجه 2 بر صفربه برتری رسید. پرسپولیس در هفته دوازدهم لیگ برتر به مصاف سپاهان خواهد رفت.

به گزارش رکنا، یحیی گل محمدی در نشست خبری بعد از بازی پرسپولیس مقابل سپاهان در هفته دوازدهم لیگ برتر، اظهار داشت: از همه هواداران‌مان در اراک که با شور و اشتیاق زیادی ما همراهی کردند تشکر می‌کنم. برد خیلی ارزشمندی بود و سه امتیاز این مسابقه برای ما در جدول و لیگ مهم است. بازی راحتی نبود اما با تلاش بچه‌ها برنده شدیم.

وی افزود: شروع بازی مقداری تحت تاثیر زمین ناهموار و قدرت تیمی حریف بودیم ولی در ادامه روند کارمان خیلی بهتر شد. توانستیم بیشتر توپ را به جریان انداخته و بیشتر همکاری کنیم. روی این همکاری و بازی ترکیبی توانستیم به گل‌ هم برسیم. در نیمه دوم هم موقعیتی به حریف ندادیم. توانستیم بازی را خوب کنترل کرده  و خوب هم ضد حمله زدیم. در مجموع بازی خوبی انجام داده و خیلی تمرکز خوبی داشتیم.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: بازیکنانم برای بردن این بازی از جان مایه گذاشتند. همه ما و هواداران از تک‌تک بازیکنان تشکر کرده و به خاطر غیرت و شرفی که در زمین گذاشتند، به همه آنها درود می‌فرستیم. امیدوارم این روند را ادامه بدهیم. امسال کارمان سخت تر از سال‌های گذشته است و ان‌شاءالله دل هواداران را بازهم شاد کنیم.

گل‌محمدی درباره دیدار سپاهان و پرسپولیس در زمین بی‌طرف توضیح داد: قبل از بازی هم گفتم این یک مسابقه فنی است و بازیکنان دو تیم فنی هستند. حیف است این بازی در زمین چمن خوب و ورزشگاه‌های مجهز دو تیم برگزار نشود. نمی‌خواهم به ورزشگاه اراک بی‌احترامی کنم اما واقعا برای دیدار سپاهان و پرسپولیس مناسب نبود. در این زمین بیشتر روی اتفاقات و کارهای ایستگاهی گل زده می‌شود.

وی ادامه داد: بازی از لحاظ کیفی در این زمین تحت تأثیر قرار می‌گیرد اما به هر صورت برخی مواقع مجبوریم به بازی در چنین زمین‌هایی عجیب و غریبی تن بدهیم. هرچند بازی را بردیم اما رأی که دادند عجیب و غریب بود و درست نبود. دو تیم ورزشگاه‌های مجهز دارند و باید از زمین‌های‌شان استفاده کنند. این رأی به سود سایر تیم‌های دیگر است و ما از آن ضرر کردیم. برای صدور یک رأی باید منافع تمام باشگاه‌ها در نظر گرفته شود.

سرمربی پرسپولیس در مورد ارزیابی‌اش از عملکرد سپاهان در این مسابقه و شکست‌های اخیر شاگردان محرم نویدکیا گفت: سپاهان به عنوان یک رقیب همیشه برای ما قابل احترام است. من نباید درباره حریف صحبت کنم. درگیری‌ها در فوتبال طبیعی است و برخی مواقع چنین اتفاقاتی می‌افتد. در ادامه برای تیم خوب سپاهان آرزوی موفقیت دارم.

انتهای پیام/

کدخبر: 756628 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟