تارتار: تراکتور به دلیل میزبانی فشار آورد

در حال حاضر سرمربی تراکتور سولدو است. تراکتور  با 11 امتیاز در رده یازدهم لیگ برتر قرار دارد. تراکتور با شکست مقابل مس رفسنجان از جام حذفی کنار رفت. سعید واسعی بازیکن تراکتور در لیست مازاد تیمش قرار گرفته است. تراکتور از هوادار در هفته یازدهم لیگ برتر شکست خورد.

به گزارش رکنا، «مهدی تارتار» سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در نشست خبری بعد از بازی تیمش مقابل تراکتور اظهار داشت: بازی را بردیم که به سه امتیاز آن نیاز داشتیم. مزد تلاش به خصوص در نیمه اول را گرفتیم. تیم برتر میدان بودیم و بازی خوبی را انجام دادیم. در نیمه دوم طبیعی بود که تراکتور با توجه به میزبانی فشار بیاورد که بیشتر هم احساسی بود.  اگر یک مقدار در انتقال توپ بهتر کار می‌کردیم، به گل‌های بیشتری می‌رسیدیم. در نهایت سه امتیاز را کسب کردیم و به داشتن چنین بازیکنانی افتخار می‌کنم که در این سرما جانانه جنگیدند و این برد را به هوادارانی تقدیم می‌کنیم که فقط ذوب آهن را دوست دارند نه کسانی دیگر را. 

وی افزود: تیم ما نسبت به فصل قبل 80 درصدش تغییر کرده و به هرحال با این شرایط باید نیم فصل اول را بگذرانیم و در نیم فصل دوم با جذب نفرات دیگر بهتر شویم و به روزهای خوبمان باز گردیم.

کدخبر: 756576 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟