سولدو: تراکتور فصل سختی دارد

در حال حاضر سرمربی تراکتور سولدو است. تراکتور  با 11 امتیاز در رده یازدهم لیگ برتر قرار دارد. تراکتور با شکست مقابل مس رفسنجان از جام حذفی کنار رفت. سعید واسعی بازیکن تراکتور در لیست مازاد تیمش قرار گرفته است. تراکتور از هوادار در هفته یازدهم لیگ برتر شکست خورد.

به گزارش رکنا، «زونیمیر سولدو» سرمربی تیم فوتبال تراکتور در نشست خبری بعد از بازی تیمش مقابل ذوب آهن اظهار داشت: بازی خیلی سختی برای هر دو تیم‌ بود. حریف در نیمه اول تسلط بیشتری بر بازی داشت و از اشتباهات ما استفاده کرد، اما شانس گلزنی آن چنانی روی دروازه‌ها ایجاد نشد و آنان روی اشتباه مدافع ما به پنالتی و گل رسیدند.  باتوجه به تغییراتی که در بین دو نیمه دادیم، نیمه دوم بازی بیشتر در اختیار ما بود و چندین موقعیت داشتیم، ولی به گل نرسیدیم.

وی با بیان اینکه تیم مشکلات زیادی دارد، گفت: تیم در کار حمله باید بهتر شود. اما فرصت کافی نداشتم. من از همان روز اول گفته‌ام که تراکتور قدرت زیادی ندارد و باید تقویت شود. ما در فاز تهاجمی به دلیل  کمبود بازیکن مشکل داریم و فصل سختی پیش رو خواهد بود. ما امروز بازی بدی انجام ندادیم، حریف بعد از دستیابی به گل، با انجام بازی بسته کار را در نیمه دوم برای ما سخت کرد. ما در تمرینات کارهای تاکتیکی را تکرار می‌کنیم، ولی برای رسیدن به تیم مدنظرم به زمان نیاز دارم.

 

کدخبر: 756572 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟