حسینی: هر دو طرف عصبانی بودیم

در فصل بیست و یکم لیگ برتر هدایت پیکان به عهده مجتبی حسینی است. پیکان در پایان هفته دهم لیگ برتر با 15 امتیاز در رده هفتم قرار دارد. پیکان در 5 هفته گذشته 2 شکست، 2 تساوی و یک پیروزی کسب کرده است. پیکان در هفته یازدهم لیگ برتر مهمان سپاهان  بود که با نتیجه 2 بر یک پیروز شد.

به گزارش رکنا «مجتبی حسینی» سرمربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری بعد از بازی تیمش مقابل پدیده اظهار داشت: بازی خیلی سختی بود. نیمه اول خیلی سعی کردیم جنگنده و پرانرژی بازی کنیم. تیم حریف چیزی برای از دست دادن نداشت. 

وی ادامه داد: ما می‌دانستیم که تیم حریف می‌آید برای اعتبار فوتبالی‌شان بجگند. نیمه اول خوبی نداشتیم اما نیمه دوم کاملاً بازی در اختیار ما بود. گل هم زدیم. هیچ موقعیتی هم به حریف ندادیم. بازی را هم در اختیار داشتیم. متأسفانه در دقایق پایانی نفهمیدم چه اتفاقی افتاد و یک پنالتی که نمی‌دانم بود یا نبود، گرفته شد و بازی یک بر یک شد. این یک امتیاز به درد هیچکدام از دو تیم نمی‌خورد. ما بازی را برده بودیم و بازی در اختیار ما بود. این اشتباه را نباید می‌کردیم. حالا دیگر این اتفاق افتاده و باید خودمان را جمع‌وجور کنیم برای بازی سختی دیگر در اهواز.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در خصوص اتفاقات و درگیری‌های پایان بازی گفت: اتفاق خاصی نیفتاد. در حین بازی تنش زیادی بین نیمکت‌ها بود و فشار زیاد بود و دو طرف عصبانی بودند.

کدخبر: 756553 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟