مارتینز: کمبود بازی‌های هازارد مایه نگرانی است

به گزارش رکنا ورزشی، تیم‌های فوتبال رئال مادرید و اتلتیک بیلبائو بامداد پنجشنبه در دیداری از هفته بیست‌و‌یکم لالیگا در ورزشگاه سن‌مامس ایالت باسک به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه 2 بر یک به سود رئال مادرید خاتمه یافت.

به گزارش رکنا ورزشی، روبرتو مارتینز سرمربی تیم ملی بلژیک گفت که از کمبود بازی‌های ادن هازارد در رئال مادرید نگران است و حس می‌کند که نیمکت‌نشینی برای این بازیکن سخت است.

وی اظهار داشت: کمبود بازی‌های هازارد مایه نگرانی است چرا که این شرایط جدیدی برای او است، زیرا او هرگز در دوران فوتبالش چنین شرایطی را نداشته و اوضاع بسیار سختی برایش است. در حال حاضر اولویت روی ریکاوری این بازیکن است که در دو سال اخیر مصدومیت‌های زیادی داشته و حالا کاملاً ریکاوری کرده است. 

وی افزود: هازارد در حال حاضر آماده است. او مقابل استونی بازی خوبی داشت و فکر نمی‌کنم که احساس درد داشته باشد، زیرا اگر درد داشت با آرامش حرکت نمی‌کرد. نیازی نیست که از حالا به جام جهانی فکر کنیم چرا که هنوز تابستان در پیش است. بعد از تابستان باید مسیر را برای جام جهانی انتخاب کنیم. قطعا اگر هازارد به خوبی تمرین کند، می‌تواند شرایط را عوض کند چرا که چالش بسیار مهمی در دوران فوتبالش پیش‌رو دارد. فعلا نباید نگران جام‌جهانی باشیم، شرایطش را بعد از تابستان بررسی می‌کنیم.

انتهای پیام/

کدخبر: 755565 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟