سیاست یک بام و دو هوای دمبله در قبال بارسلونا

بارسلونا در هفته هجدهم لالیگا به مصاف سویا رفت که در پایان دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند. بارسلونا در حال حاضر با 28 امتیاز در رده هفتم قرار دارد. بارسلونا ابتدای فصل با کومان شروع کرد. با کسب نتایج ضعیف بارسلونا مجبور به برکناری مربی خود شد. ژاوی به عنوان جایگزین کومان در مسابقات بارسلونا انتخاب شد.

به گزارش رکنا ورزشی، طبق گزارش موندو دیپورتیو در حالی که گفته می‌شد که دمبله به تمدید با بارسلونا نزدیک است و حتی مدت تمدید (5 ساله) هم مشخص شده بود اما تا امروز هیچ جوابی از سوی دمبله به بارسلونا داده نشده است.

طبق گزارش منابع نزدیک به مذاکره هم دمبله و هم سیسکو ایجنت او به دنبال خرید زمان هستند زیرا نیوکاسل بهترین مشتری بازیکن است و آن‌ها با توجه به وضعیت مالی جدیدشان به دمبله پیشنهاد 15 میلیون یورو پاداش و 15 میلیون یورو دستمزد داده‌اند که چندین برابر پیشنهاد بارسا است.

لیورپول و یونایتد هم به این بازیکن علاقه دارند اما با توجه به سابقه مصدومیتش آن‌ها پیشنهادی معقول برای بازیکن به او ارسال کرده‌اند. اگر وضعیت جدول نیوکاسل امروز اینطور نبود دمبله مدت‌ها قبل به آن‌ها اوکی را داده بود اما چون نیوکاسل در آستانه سقوط به لیگ دسته دوم انگلیس است به همین دلیل دمبله از این موضوع می‌ترسد.

انتهای پیام/

کدخبر: 755550 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟