منصوریان: صنعت نفت از گنجش نمی تواند استفاده کند

به گزارش رکنا ورزشی، علیرضا منصوریان در نشست خبری بعد از بازی مقابل فولاد در هفته یازدهم لیگ برتر، اظهارداشت: نمی‌دانم به چه کسی تبریک بگویم، به کسانی تبریک می‌گویم که شکل فولاد را تغییر داده‌اند، استادیوم به نقد دارند اما ما متاسفانه با یک بند، تبصره و قانون کمک نفت را نداریم. چندین بار جلسه با پالایش نفت گذاشتیم اما قوانینی از چند سال پیش وجود دارد که بی عقلی بوده است. روی گنج خوابیده‌ایم اما نمی‌توانیم به تیم کمک کنیم.

وی افزود: 11 هفته است پول نداریم و نمی‌‌شود یک مرد 5-6 ماه پول به خانه نبرد. اینها جوان هستند و قرارداد آنها از 70 شروع می‌شود تا 2.5. طالب هم خیلی محبت کرد و می‌دانستم حداقل 10 میلیارد استقلال به او او می‌دهد. خبر داشتم تیم‌های بزرگ او را می‌خواهند. تیم ما از آن سوی دیوار غیرت افتاده است و شما آثاری از تبعات مالی در تیم ما نمی‌بینید اما آسیب درونی داریم. عادت کردیم با مشکلات مالی دست و پنجه نرم کنیم. فرماندار ما همه کاری کرد مصوب بگیرد اما هنوز نشده است. ما 400 میلیارد نمی‌خواهیم، 40 میلیارد کافیست و همین الان 20 میلیارد نیاز داریم که آن را هم نداریم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، در خصوص دربی خوزستان، خاطرنشان کرد: تجربه دربی خوزستان نداشتم و این افتخار را دارم که امسال در دربی خوزستان جایی که معدن فوتبال است حضور داشتم. هر دو تیم با کیفیت بازی کردند؛ تفکرات گروه ما به گروه آقا جواد می‌خورد و فوتبال فیزیکی هر دو تیم بازی کردند. می‌دانستیم یک اشتباه ممکن است آخرین اشتباه باشد. در شرایط بازی بودیم، آنها بیرون باکس موقعیت داشتند اما هم همین طور بیرون باکس موقعیت داشتیم، درون 18 قدم وارد شدیم، اگر دقت می‌کردیم به گل می‌رسیدیم.

منصوریان افزود: به بچه‌ها گفته بودم نتیجه این بازی یک بر صفر می‌شود یا صفر بر صفر که امیدوار بودیم به نفع ما باشد. به جواد نکونام و تیمش تبریک می‌گویم، از وقتی برگشته تیم خوبی تشکیل داده است. تیمی است که باید خیلی روی آن آنالیز کرد. ما روی ضربه کاشته، کرنر و ... سعی می‌کردیم با آنالیزی که از هفته قبل داشتیم چند بازیکن این تیم را از بازی خارج کنیم. از بچه‌ها راضی هستم، قول دادیم یک خانواده باشیم. قول دادیم بتوانیم به بهترین نحو تیم را جلو ببریم. ما پلکانی در حال پیشرفت هستیم. حوضله شما از بحث مالی سر آمده اما این‌ها درد ماست؛ شما نمی‌توانید بهترین ماشین را بدون بنزین داشته باشید. بنزین در تیم ما کم است و ته مانده گاز را استفاده می‌کنیم.

وی در خصوص داور چهارم، تصریح کرد: از فدراسیون خواهش عاجزانه دارم و نمی‌دانم درست می‌شود یا نه اما یک نفر داور چهارم را برای ما تعریف کند. داور چهارم است یا مبصر؟ به جای اینکه بازی را نگاه کند به من و جواد نگاه می‌کند. من به یکی از بازیکنان که اشتباه کرده بود حرفی زدم، داور چهارم به داور وسط بی سیم زده که من چنین حرفی را زده‌ام. به شما چه ارتباطی دارد؟ مگر در لیگ اروپا می‌گذارند در هر بازی دخالت کند؟ داوران چهارم می‌خواهند دیده شوند و وقتی به خانه می‌روند بگویند ما بودیم آیا ما را دیدید؟ ما با مربی حریف درگیر می‌شدیم. من فکر کردم کسی روی نیمکت حرف زده است! اگر قرار است دقت کنیم پس باید در هر بازی 8 نفر اخراج شوند. به بازیکنم گفتم اشتباه کرده و شرایط عصبی من بالاست.

سرمربی نفت آبادان گفت: داور چهارم را توجیه کنند. 20 سال پیش چه زمانی دیدید مربیان کارت بگیرند؟ برای چه از خرمشهر برای ما داور می‌گذارید؟ از تبریز و مازندران بگذارید. این داور سال قبل هم تمرکز نیمکت ما را بهم زد. بازیکنان ما گفتند این داور جریان بازی با فولاد را بهم زده است. اگر حرفی که من زدم سنگین بوده هر بازی باید تعداد زیادی اخراج شوند. چنین چیزی نیست، در لیگ‌های معتبر دنیا ببینید بازیکن ناگهان عصبی می‌شود، پرخاش می‌کند، و داور باید روانشناسی کند. داور چهارم برای ما بخشی از داوری را انجام می‌داد.

وی با انتقاد دوباره از داور چهارم بازی، تصریح کرد: من فکر می‌کنم داوران چهارم ما توجیه نیستند و می‌خواهند فقط در بازی و جریان کار باشند. متوجه شدم پارسال هم این داور ما را اذیت کرد. اگر داور اشتباه کرده باشد یک پنالتی را برای ما نگرفته باشد 3 امتیاز را از ما گرفته است. برای برادران حیدری احترام ویژه می‌گذارم و اگر 3 امتیاز را از ما گرفته باشند این 3 امتیاز در این اوضاع بی پولی هم خیلی به ما فشار می‌آورد.

انتهای پیام/

کدخبر: 754851 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟