تساوی در شبی که راموس اخراج شد و ایکاردی ناجی تیم لقب گرفت

به گزارش رکنا ورزشی، دیدارهای هفته نوزدهم، هفته پایانی نیم‌فصل اول لوشامپیونه در فصل 22-2021 شب گذشته (چهارشنبه) به صورت همزمان برگزار شد که در مهمترین آنها تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن در خانه تیم لوریان به تساوی یک - یک رضایت داد.

در این مسابقه مونکوندویت در دقیقه 40 گل نخست را برای لوریان به ثمر رساند. پاریسی‌ها تا اواخر بازی از حریف خود عقب بودند و 10 نفره شدن‌شان به خاطر اخراج سرخیو راموس پس از دریافت کارت زرد دوم کار آنها را سخت‌تر هم کرد، اما مائورو ایکاردی مهاجم آرژانیتنی این تیم در دقیقه اول وقت‌های تلف شده نیمه دوم، پاس اشرف حکیمی را به گل تساوی و نجات‌بخش PSG‌ تبدیل کرد. لیونل مسی ستاره آرژانتینی پاریسی‌ها از ابتدا تا انتها در این بازی حضور داشت. کیلیان امباپه به دلیل محرومیت و نیمار به دلیل مصدومیت این بازی را از دست دادند.

راموس در حالی در دقیقه 86 این بازی اخراج شد که در ابتدای نیمه دوم به میدان رفته بود. پاری‌سن‌ژرمن با این نتیجه برای چهارمین بار در فصل جاری مساوی کرد و با 46 امتیاز - 13 امتیاز اختلاف با تیم دوم جدول - به تعطیلات زمستانی رفت.

در دیگر بازی مهم هفته نوزدهم تیم مارسی در خانه خود ورزشگاه ولوودروم مقابل تیم رمس به تساوی یک - یک رضایت داد. اکیتیه در دقیقه 75 برای رمس گل اول را زد و دیمیتری پایت در دقیقه هفتم وقت‌های تلف شده نیمه دوم این بازی پربرخورد، از روی نقطه پنالتی گل تساوی را برای مارسی زد. دینگ در دقیقه 85 از مارسی و گراویلون در دقیقه 7+90 از رمس اخراج شدند. مارسی با این تساوی 33 امتیازی شد، اما رده دوم را به تیم نیس تقدیم کرد

 

کدخبر: 754411 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟