صعود لیورپول،تاتنهام و چلسی به مرحله بعد جام اتحادیه

به گزارش رکنا ورزشی، در ادامه بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های فوتبال جام اتحادیه انگلیس، سه شنبه از ساعت ۲۳:۱۵ سه دیدار به طور همزمان برگزار شدند که طی آن ها نتایج زیر به دست آمد:

لیورپول ۳- لسترسیتی ۳

در این بازی جیمی واردی، کاپیتان لسترسیتی ستاره تیمش بود و ۲ گل اول این تیم را در دقایق ۹ و ۱۳ به ثمر رساند. لیورپول توسط الکس اوکسلید چمبرلین در دقیقه ۱۹ یکی از گل‌های خورده را پاسخ داد، اما جیمز مادیسون در دقیقه ۳۳ گل سوم تیم مهمان را زد تا کار برای شاگردان کلوپ سخت شود.

در نیمه دوم لیورپول ۲ گل عقب مانده را جبران کرد. ابتدا در دقیقه ۶۸ دیوگو ژوتا گل دوم این تیم  را زد و در حالی که تصور می‌شد میزبان حذف شده است، در دقیقه ۵+۹۰ تاکومی مینامینو گل سوم و تساوی لیورپول را به ثمر رساند. با این نتیجه کار به ضربات پنالتی کشیده شد تا تکلیف تیم صعود کننده مشخص شود. در ضربات پنالتی لیورپول با نتیجه ۵ بر ۴ به برتری دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

تاتنهام ۲ – وستهام یک

در این بازی استیون برخوین در دقیقه ۲۹ گل اول تاتنهام را به ثمر رساند، ۳ دقیقه بعد بوون گل مساوی را برای وستهام زد و در ادامه لوکاس مورا در دقیقه ۳۴ گل دوم و پیروزی بخش تاتنهام را به ثمر رساند تا این تیم جشن صعود به نیمه نهایی را برگزار کند.

چلسی هم در دیداری همزمان موفق شد دو بر صفر تیم برنتفورد را در حضور شانزده دقیقه ای سامان قدوس شکست دهد. 

روز چهارشنبه نیز تیم فوتبال آرسنال با پیروزی ۵ بر یک برابر ساندرلند به عنوان اولین تیم به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام اتحادیه باشگاه‌های انگلیس راه یافته بود.

به این ترتیب تیم های آرسنال،چلسی،تاتنهام و لیورپول چهار تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام اتحادیه باشگاه‌های انگلیس لقب گرفتند.

برنتفورد صفر - چلسی 2

تیم چلسی که میهمان برنتفورد بود میزبان خود را با نتیجه 2 بر صفر شکست داد. یانسون در دقیقه 80 (گل به خودی) و جورجینیو در دقیقه 85 (پنالتی) برای چلسی گلزنی کردند. سامان قدوس هافبک ایرانی تیم فوتبال برنتفورد در دقیقه 73 این بازی به‌عنوان یار تعویضی در میدان حاضر شد.

کدخبر: 754409 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟